Ik zit nu in de 2de ronde na mijn miskraam waarbij er met 8 weken geen hartje was te zien.. En aangezien ik niet had verwacht dat het zo snel weer zou gaan lukken,heb ik niet de hele maand getemperatuurd. en ben ik pas begonnen op cd17, de dag waarop ik normaal gesproken voor de mk mijn ei had. Ik heb geen enkel kwaaltje alleen een hele hoge temperatuur ik dacht vanmorgen ik doe voor de grap even een testje. 1 van de action gedaan en daar kwam een streepje op. Dus predictor early gehaald en kv....better safe then sorry Ze zijn ondertussen mooi opgedroogd... Maar het is dus giswerk welke dpo. Dpo7 of dpo13
Ook hier: Jaaa gefeliciteerd!! Ennuh zo duidelijk is zeker weten 13 dpo met een innesteldip op 9 dpo 7 dpo is met zulke duidelijke testen echt niet mogelijk!
Een cb geeft me na de laatste x behoorlijk de kriebels...duurde erg lang voor ik de 3+ erop kreeg dus ik wil daar zeker nog 2 weken mee wachten... Anders test ik me straks weer in de stress omdat hij niet oploopt misschien Eerst die 8 weken doorkomen nu met een goede echo als het zou mogen. Voor nu ben ik nog wat voorzichtig Oh en natuurlijk bedankt meiden!
wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd. Maar ik snap je voorzichtigheid hoor. Op naar een mooie echo zou ik zeggen.
Wat fijn dat je weer zwanger bent. Ik durf niet te gokken op het aantal dpo's. Waarom denk je 7 of 13? Je bent iig zwanger!! Proficiat.