En heb je nog een keer getest? Ik vind hem ook wel erg duidelijk voor een indroogstreepje. Dus ik denk idd ook dat je zwanger bent. Spannend!!!!!
Je ziet op de 2e foto dat de streep smaller is dan de controlestreep. Ben toch bang dat het een droger was. Als je nou eens water in die van gisteren druppelt (in urine rondje?) .. een indroger zal dan 9 vd 10x verdwijnen.
Heb er water doorheen laten lopen en de streep blijft gewoon staan, vind het echt jammer😔 heb met hetzelfde merk getest
Balen hoor, een duidelijke test, maar helaas ws. vals. Ik duim dat je ongi toch uitblijft en de test vandaag juist vals negatief was en je toch over een paar dagen duidelijk positief test.
Ik vond m ook vrij duidelijk voor een indroger. Wellicht een foute innesteling waardoor ie eerst wel n streepje gaf? Of hopelijk is de test van vandaag gewoon fout en heb je snel alsnog een duidelijke streep!
He balen.. Zo duidelijk en dan toch vals.. Hopelijk mag je alsnog snel een positieve test in je handen hebben! Knuffel.
Wat ook nog kan is dat de test misschien wel licht positief aangaf maar het alsnog mis is gegaan en je daarom nu negatief test. Hoop ik natuurlijk niet voor je. Hoop dat je gauw een positieve test mag hebben!!! Ik duim voor je.
Dat is altijd het vervelende als je voor je nod test. Doe ik ook want kan niet wachten, maar soms heb je daarna toch weer een negatieve test en word je als nog ongesteld.... Sterkte! Ik hoop dat je toch weer een positieve test in handen krijgt!
Bedankt voor jullie lieve reacties doet me goed! Ik hoop natuurlijk dat mijn menstruatie uit blijft maar ben er nu beetje bang voor dat die toch komt😞
Oh balen! Had afgelopen maand hetzelfde. Een heel duidelijk lijntje, zeker niet zoals ik indrogers ken en twee dagen later Omo wit. Hoop dat de test van vandaag niet klopt!!
Ik blijf het vreemd vinden, hij is wel erg positief om vals te zijn. Ik ga bijna denken dat je tweede test vals negatief is. Misschien ben je een middagtester? Ik duim voor je dat het toch raak is!