Ik vind het ook heel erg vreemd, ben nu nog niet ongesteld moet het wel vandaag worden. Dus ben benieuwd ik had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn maar ben bang dat we maar naar ronde 8 gaan😔 wat een teleurstelling elke keer
Heel vreemd idd. Heb je nog eens getest? Misschien ben je idd wel een middag/avond tester. Ik zou er gewoon nog eens 1 doen.
Nee heb geen test en moet morgen ene lange dag werken dus dat word afwachten als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan kan ik er donderdag een halen. Snap echt niet hoe dat streepje er op kwam😔
Ik ben erg benieuwd naar je test morgen. Zou toch super zijn als er opeens wel weer een streepje komt te staan
He wat vervelend die onzekerheid. Morgen nog maar een testje dan en hopelijk dan weer een positieve! Ik vind het ook echt wel een heel duidelijk streepje hoor, bij je eerste test...
Wat een domper zeg! Net zoals de meeste hier, vind ik de test wel errug duidelijk.Ik hoop echt van harte dat je volgende test positief is
Ik ben vandaag nog steeds niet ongesteld geworden nu anderhalve dag over tijd dus mischien dat ik vanavond al test of kan ik dat dan beter morgen vroeg doen?
De 1 test beter in de ochtend en de ander in de middag of avond. Ik ben een ochtend tester. Oftewel, ik zou het proberen en anders morgenochtend weer
Weer negatief getest gister avond, ben nu nog steeds niet ongesteld.... Nu dus al 3 dagen over tijd cyclus dag 33
Het Kan voorkomen dat je cyclus eens een keer heel lang is ,dat heb ik ook wel eens gehad we zijn geen robot die je kunt programmeren. Heel vervelend ik weet het...maar wacht gewoon nog even rustig af.