Hoi.Ik ben gewoon nieuwsgirrig.Hebt iemand CB met indicator open gemaakt.ik wel.Daar zijn 2 streepjes. en nu wil ik weten welke streepjes hebben wel zwangere en welke niet. Wil dat iemand voor me doen? Ik weet dat is stomMaar toch
Je wilt weten wat de controle streep en welke de zw streep is? Het heeft geen zin om dat te weten eigenlijk..je test mag je zo neit aflezen en is dus onbetrouwbaar. Elmo
Maar hij is toch afhankelijk van streepjes.Hij kreeg streepjes en dan stuurt al digitale resultaat. Ik begrijp ook dat je hoort hem ook niet open breken.Maar ik wil weten wat is verschil DAAR binnen als zwanger en als niet. Misschien hebt nog iemand liggen en kan wel open makken.Offers zijn niet nodig tuurlijk.
Als de test niet zwanger aangeeft en je hebt er nog 1 liggen kan je die beter bewaren tot over een paar dagen. Dan kan je er nog eens 1 doen.
iK bedoelde die ene CB met cijfers.hoe lang je al zwanger bent.En niet de ene met gewoon zw of niet zw.
Hij kan 1 streepje geven als je zwanger bent en 2 streepjes als je niet zwanger bent. En ook anders om. Het zegt helemaal, helemaal niks. Ik begrijp gewoon niet dat iedereen testen gaat openbreken. Het resultaat zegt genoeg. Er staat ook duidelijk in de bijsluiter dat je NIET naar de streepjes op de test moet kijken. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Tevens is de CB met indicator 4 dagen voor NOD te gebruiken. Dus heb je nog geen positief resultaat en denk je dat je zwanger bent, doe de test dan over 2 dagen nog een keer. Dit helpt je echt niet!