wie er een foto van een positieve kruidvat 2voor 5 euro en een positieve clear blue digitaal op de nod dag of een dag erna? Ik ben benieuwd hoe donker het streepje op de kv test moet zijn voordat clear blue hem ook pakt.
Bij 9-6 zelfs in het echt zijn de streepjes iets donkerder maar door het ligt zijn sommige onduidelijk geworden
dank je wel trouwens. Als ik dan ook zo een lijntje heb dan gooi ik er mooi een clear blue tegen aan. Gefeliciteerd trouwens!
zo een lijntje is leuk maar die van clear blue sta je volgens mij toch wel met een grijns op je gezicht he!
ja klopt, het gaat goed. zondag mag ik weer testen. maar ik heb stiekum (ssssst) gisteren en vandaag al getest met kv. en die gaf een heeeeel licht lijntje. zo licht dat je t niet eens op de foto krijgt, dus nu stop ik met testen en tesen we zondag met zijn 2tjes. maar ik heb weer goede hoop
spannend zeg!!!! Ik ga zo hard voor je hopen dat je een vet positive streep en digitale test krijgt. Na zoveel elende mag het wel een goed gaan toch. Ik ben benieuwd!!!
dank je wel. Ik zet het hier wel neer dan! We zijn in iedergeval wel vruchtbaar. 3 rondes 3 keer raak. waarom de 4e ronde niet dan he
Ik teste al heeeel licht posi op dag 11 na me eisprong. Dus het kan heel goed zijn dat je idd al weer zwanger bent