Hallo allen Zouden jullie mij willen helpen mee willen kijken want ik snap er niets meer van. Gisteren eind vd ochtend de test kruidvat gedaan. Ik dacht negatief maar later verscheen er toch een minuscuul streepje waardoor het een + vormde. Ben ik nu zwanger? Hebben sommigen ervaring hiermee? Zondag zou mijn menstruatie door moeten breken, ik was wel Iers te vroeg en..ongeduldig. ik loop al 2 weken met hoofdpijnen rond en lichte menstruatie buikpijn klachten wat later weer wegebt. Ook mijn darmen zijn erg aan het rommelen. Klinkt heel raar maar ik krijg mijn jeans bijna niet meer dicht door mijn opgezette buik.... Wat zeggen jullie hiervan?
Nee . Deze test is negatief. Het is een pennestreep en die zijn altijd negatief! Zeker buiten afleestijd.
Bedankt voor jullie hulp. Dit is voor mij ook allemaal de eerste keer en weet absoluut niet hoe het werkt en wat me te wachten staat...
Die Plustesten zijn ondingen. Geven bijna altijd na afleestijd een pennestreepje wat negatief en dus misleidend is. Gebruik liever Kruidvat 2 voor 5 euro.
Ik heb volgens mij de test ook niet goed uitgevoerd. ...als je in n pitje doet moet het 20 sec erin zitten en geen 5 seconden. Ik heb ook geen ochtendurine gebruikt. .had 2 bakken koffie op en een glas water....niet zo slim misschien. Ik zal kijken of ik die andere test 2v5 KV kan vinden. Dit geeft mij ook een onzeker gevoel. Misschien ben ik daar ook misselijk van Hahahaha 😂 Het gekke is wel..sinds 4 dagen wil de kat bij mij op schoot liggen terwijl het helemaal geen schootkat is. Erg merkwaardig. Ik wacht dit weekend af en test opnieuw. Het vreemde van dit alles is ook dat mijn buik erg " in beweging " is...baarmoeder. .al 2 weken alsof ik ieder moment ongi kan worden en mijn darmen enorm opgezet. Verder hormonale hoofdpijn zo nu en dan en weeïg gevoel...misselijkheid is net een te groot woord. Verder geen klachten. .gespannen borsten heb ik ook als ik ongesteld moet worden dus ja...
Helaas negatief 😞 Deze testen kun je echt beter laten liggen, zijn echt rot dingen. Doordat het papier nat wordt, komt het voor gedrukte lijntje naar boven, waardoor je gaat twijfelen, diegene die dat bedacht heeft! 😤
Hey! Hetgeen wat je daar verteld van je kat herken ik enorm! Toen ik 4 tot 6 weken ver was kwam ze altijd op mijn buik liggen (dit deed ze anders nooit). Op 8 weken heb ik jammer genoeg een miskraam gekregen, sindsdien hielt ze ermee op. Enorm gek hoe dieren dit aanvoelen! Ik wil hier natuurlijk geen valse hoop mee geven maar het kan dus echt wel Groetjes!
Daarom heb ik ook zoiets hier "klopt" iets niet... Kan toeval zijn wat betreft de kat maar ze zat echt nooit bij mij of mijn vriend ( daar zit ze niet )op schoot.. Ik moet maar gewoon geduld hebben ( ik heb weinig geduld hihi) men wacht tot volgende week af. Is het er nog niet dan opnieuw een test uitvoeren. .wellicht de andere van Kruidvat?
Ik snap je helemaal, ben zelf nu ook aan het wachten tot ik eindelijk kan testen! Zit nu 5 dagen na mijn eisprong, zeker nog te vroeg dus. komende week wordt echt suuuper lang Ik heb ook al getest met kruidvat en het is me opgevallen dat deze enorm gevoelig zijn, ik had een HCG van ongeveer 10 in mijn bloed en de kruidvattesten gaven meteen positief aan, terwijl de Clearblue op exact dezelfde dag negatief aangaf. De Clearblue testen hebben dus veel meer HCG nodig om positief uit te slagen. Dus als je vroeg wil weten of je zwanger bent is Kruidvat denk ik 1 van de snelste manieren (de andere versie dan die dat je nu hebt bedoel ik dan) Groetjes!
Ik ben benieuwd hoe jouw test zal uitvallen ik hoop natuurlijk positief. Zal voor je duimen! Ik zal straks idd de andere test halen vd Kruidvat 😆 Fijn weekend....oh ja Best vreemd...ik zag elders op een foto in een forum op deze pagina dat het wel positief was..exact hetzelfde resultaat. . Bah die onzekerheid ook😬
Dankjewel! Ik duim ook voor jou! Ik zal zeker updaten wat het resultaat was! En ach, wat lastig... Dat maakt de onzekerheid er indd niet beter op... Hopelijk geven de andere kuidvattesten je meer duidelijkheid, ik lees zeker nog mee Fijn weekend!
Als je de test te kort in de urine hebt gehouden, dan is in feite die test mislukt. Hier precies hetzelfde, de kat kwam ook bij mij op mijn buik iedere keer liggen. Ik ging testen en ja hoor positief. Heb sowieso een kroelkat, maar nu heeft hij echt de voorkeur voor mijn buik. Dus hopelijk komt er voor je straks ook een positieve test . Succes
Als jij hem niet goed had uitgevoerd dan was er ook geen controlestreep gekomen. De test is dus gewoon geldig en helaas negatief. Hopelijk is de volgende test wel positief.
Ongeloofelijk dit! Gisteren (5dpo) voelde ik lichte steekjes in mijn onderbuik, ik dacht nog 'zou het de innesteling zijn?' je haalt je vanalles in je hoofd... ik dacht 'laat het even los en wacht tot binnen een dikke week' Wat gebeurd er nu vandaag? Mijn kat komt terug op mijn buik liggen, hier was ze van de dag dat de miskraam startte volledig mee gestopt. ZOU HET DAN TOCH? Als ik binnekort positief test weet ik 1 ding zeker, ik hoef niet vroeg te testen met zwangerschapstesten, mijn kat verteld het me wel (aangezien ze dit bij mijn eerste zwangerschap ook deed en het was effectief zo) spannend!!!