Cyclusdag 33

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LW85, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    He meiden,

Hier een pco'er met wens voor tweede kindje. Deze ronde getemperatuurd, wel positieve actionovulatietest gehad op cd 18 of 19, maar temp gaf niet een duidelijke eisprong aan. Rond die test had ik wel een dag of 3 heel licht bloedverlies met afvegen.

Sinds een paar dagen al bruinverlies, met een enkele keer roze erbij. Erna alleen nog maar bruin, vandaag ook weer.

Temperatuur gaf opeens weer wat hoger aan en vandaag een stijging van 0.3! Ovulatietest gedaan, superpositief, zie foto!
    Denken jullie dat het de moeite waard is vandaag eerder weg te gaan van huis om voor werktijd zw.testen te gaan halen? Of zou m'n eisprong nu pas geweest zijn/komen.
    Heb wel een opgeblazen buik en verstopping, verder niks geks naast het bruinverlies.

Tempkaartje: My Ovulation Chart

2. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het kan beiden zijn. Haal voor de zekerheid een zwangerschapstest zou ik zeggen. Als je votige keer ook zo'n duidelijke test gad bij je eisprong, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je nu weer een eisprong zou hebben. Maar aangezien je ook pcos hebt, zou dat wellicht ook weer wel kunnen (je LH is volgens mij altijd hoger dan, dus ook waarneembaar op een ovulatietest). Ik hoop voor jou dat je zwanger bent. Op hoeveel DPO zit je nu dan en wanneer is je NOD?

3. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee LW85,
    Ik ken jou nog uit het pcos-forum ;)
    Zoals je ziet ben ik na mijn bevalling spontaan zwanger geraakt.
    Ik had ook lange cyclussen erna. Achteraf gezien ook een eisprong na de 30ste dag gehad.
    Voordat ik positief testte was mijn ovulatietest ook heel donker.
    Het kan een eisprong zijn maar ook een zwangerschap (hoop het voor je!)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik hoop dat je weet dat je met pcos eigenlijk de ovulatietestjes niet kan vertrouwen.
    Doordat wij pcosers een verhoogd lh hebben in ons bloed/urine.
    Zijn ze bijna altijd positief.
    Of juist vals positief.
    Door de meerdere follikel die we hebben.
    Hij geeft dan positief aan terwijl er niet 1 follikel groot genoeg is om te springen.

Ik duim voor je dat je snel een positieve zwangerschapstest hebt💋

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @babyhope: ik heb sinds kort weer een redelijke cyclus, van ongeveer 30-35 dagen, de gyn. Zei dat ik het zelf kon proberen omdat we niet gelijk weer de mmm in wilden en raadde de testen aan. Heb nog nooit positief gehad tot deze maand dan, maar ik zal het eens navragen :)

Ik ga morgenochtend voor de zekerheid test doen en vanavond klussen. Mocht ik over 2 weken niet ongesteld en niet zwanger zijn dan gaan we alsnog de mmm in. Thanks voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina