Hoi allemaal ik heb advies nodig. ik heb gister en vandaag met mijn eerst ochtend urine getest met clearblue ultravroeg. gister en vandaag een hele lichte streep die met 3 min te zien was. ik ervaar ook symptomen, heb al een week last van m'n buik en vermoeidheid. vlagen van duizeligheid en lichte misselijkheid(laatste 2 dagen) ik zit ongeveer op dag 14 na ovulatie en mijn telefoon zegt dat ik morgen ongesteld moet worden. een digitale clearblue test heb ik gister ook gedaan maar niet met ochtend urine en die was negatief. ben ik nu wel of niet zwanger? ik wil graag duidelijkheid. iemand ervaring hier mee?
Gezien je test denk ik niet dat je zwangdr bent. Die clearbluetesten geven nogal eens valse lijnen wanneer deze zo erg licht zijn. Je bent dus niet zeker van je eisprong met ovulatietesten? Ben je wel bezig met zwanger worden? Zoja hoe lang al vd pil af en hoe ziet je cyclus er uit de afgelopen 6 maanden
eisprong alleen vastgesteld dmv mijn telefoon waar ik mijn cyclussen in bij hou. ik ben al ruim een jaar van de pil af en we zijn niet per se bezig met zwanger worden maar het zou zeker leuk zijn. mijn cyclussen duren tussen de 28 en 34 dagen. vanaf januari alleen maar tussen de 32-34 dagen
Van je telefoon moet je niet uitgaan, die gaat uit van gemiddelde. De vroege clearblue testen geven helaas vaak valse lijntjes.