Hallo dames even een vraagje ik zou nu afgelopen zaterdag ongestelt moeten worden maar vandaag is het maandag en ben het nog steeds niet dus vanmiorgen een test gedaan van kruidvat merk 2 voor 5 euro en hij gaf 1 donkere streep bij de C dat betekent dat je de test goed uitgevoert heb en de 2de streep was heel erg vaag dus vroeg me af ben ik nou zwanger of niet toen smiddags heb ik een duurde gekocht van Claur ... 13 euro en die gaf aan NIET ZWANGER en er staat in die brief dat het ook ken mijn hcg nog niet te hoog is en over 3 dagen weer een test doen als ik niet ongestelt bent dus dan ga ik donderdagochtend weer testen pffff en nu heb ik een test van etos van 8 euro hoop dat het donderdag dan goed zit maar mijn vraag is wie heeft dit ook meegemaakt ben ik nu wel zwanger of niet of is mijn hcg nog niet hoog en zal die goedkopere test gevoeliger zijn dan die duurde pffff ow word gek van de onzekerheid he wij zijn 15 april gestopt en we gaan voor ons 2e kindje en mijn ongesteltheid kwam altijd optijd bedankt alvast gr Citta
morgen nog een keer testen wellicht is je hcg dan hoger? en idd heb je een foto van de test? Bij mij waren ze ook echt heel licht positief...ben de volgende dag pas wezen testen met de digitale van cb en toen duidelijk positief..je hcg hoort met de dag te stijgen..dus nog een dag wachten en weer testen..
hoi ik heb er 2 fotos van gemaakt maar het is echt moeilijk op de foto te zien omdat het echt heel licht is van de clear.. hoef ik geen fotto van te maken want daar staat nix meer op en ik ben nog steeds niet ongestelt en heb nergens last van pfffff ik weet niet of ik tot donderdag ken blijven wachten hoor ik wil het liefst al morgenochtend weer een test doen maar dan van etos van 8 euro liefs citta
en nog 1 foto pfffffffffff want denken jullie als je de foto ziet en wat zal jullie doen morgenochtend of tot donderdagochtend wachten
Ik zie ook wel wat, maar ik ga je nog niet feliciteren. Ik zou er morgenochtend nog eentje van kruidvat doen. Of de clearblue +. Als het streepje dan donkerder is, dan zit het wel goed!
dankje wel dames ik ga morgenochtend een testje weer doen want ik ken niet tot donderdag meer wachten hoor hoop dat het dan echt een goeie streep komt te zien jullie horen en zien de foto morgenochtend spannedddddddddddddddd gr Citta
spannend citta! mijn ervaring is dat de kruidvat 2 voor 5 testen erg prettig zijn! degene waar jij ook een 2e licht roze streep op hebt! Als je in mijn foto album kijkt zie je dat ik ook eerst licht roze streepjes had en steeds donkerder werden. (alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mij!!) (onwerkelijk he)
ik zie m ook... en de digi en de etos testen zijn niet zo gevoelig... dus zou nog een keer naar de kruidvat gaan... goedkoop en duidelijk!!
hey meid zie een streepje hoor het is licht maar duidelijk hoef niet te turen ik feliciteer je voorzichtig xluna25
Ik zeg ook zwanger! Ik vind het streepje best duidelijk Gefeliciteerd meid. Hopelijk vandaag een nog duidelijker streepje!
Toch hebben kruidvat testen tegenwoordig ook wel eens last van indroogstreepjes. Ikzelf heb dat helaas al een aantal keren meegemaakt. Ik hoop voor je dat dit geen indroogstreep is, maar dat je gewoon super zwanger bent! En als ik je nog een advies mag geven, gebruik niet de etos test maar ga voor de digitale met zwangerschapsindicator. Die zegt zwanger of niet zwanger en het aantal weken vanaf de bevruchting. Succes!
goedemorgen dames ik heb de etos test gedaan die gebruikte ik toen ik zwanger was van mijn dochtertje ook maar hellaas ik ben niet zwanger dus nu weet ik het niet meer hoor ik ga morgen naar euro disney voor 4 dagen dus als ik het dan nog niet bent dan bel ik maandag de huisarts even op liefs Citta
hhhmmm raaar want ik zie op de kruidvat test wel 2 strepen hoor , ik zou als je terug komt nog even een kv test doen want die hebben over t algemeen niet zoveel hcg nodig . succes
hoi Lisa Dankje wel ja ik word gek van de onzekerheid en dan denk ik weer van meid maak me niet druk want het ken ook de ongesteldheid uitstellen door al die spanning ik weet het niet meer ja ga morgen tot zondag naar euro disney en dan maandag doe ik nog 1 test van kruidvat en als dat 2 streepjes weer te voorschijn dan moet ik gewoon zwanger zijn en voor de zekerheid bel ik toch even de dokter pfffffffffffffffffffff gr Citta