Hoi Linda, Ik ben geen dokter maar ik ben ook vaak duizelig en bij mij is de oorzaak bloedarmoede. Misschien moet je even je bloed laten onderzoeken. Volgens mij is het ook een klacht als je bloeddruk te laag is. Succes
ik zou ook zeggen even de ha bellen heeft idd vaak iets met te lage bloeddruk of bloedarmoede te maken
Ik heb er ook last van. Ik heb een lage bloeddruk, maar geen bloedarmoede. Mij is geadviseerd altijd lakrisal bij me te hebben, voor het geval ik het voel aankomen. Door lakrisal (of bv bouillon, lekker zout) gaat je bloeddruk weer snel wat omhoog. Sowieso zou ik even langs de HA gaan om te laten testen wat het bij jou is.
Kan ook met de warmte te maken hebben denk ik? En heb het inderdaad ook gehad bij ijzertekort/bloedarmoede.
1981 ; Ik zou toch echt even je bloed laten onderzoeken (of heb je dat al gedaan), ook deze symptomen had ik bij de bloedarmoede. Ze zeggen trouwens ook dat je met bloedarmoede moet oppassen als je zwanger bent.
Mmm balen zeg, ik zit ook af te wachten. Heb het gevoel dat ik ongi moet worden, vanmorgen nega-test, morgen is de NOD. Wat zei de dokter over je duizeligheid?
ik heb het ook. ben zelf wel zwanger. maar bij mij konden ze ook niks vinden. normaal heb ik een te lage bloeddruk maar door de zwangerschap is deze nu normaal. ik denk door de warmte dan
kwam door de warme weer en vanochtend had ik weer last van me duizeligheid heb ik weer dokter gebeld zegt die kan wij niks aan doen moet ik veel water drinken groetjes van linda (1981)