Hey yoki, weet inderdaad weer waar ik aan toe ben. Heb ook wel heel veel pijn. Had daar vroeger nooit echt veel last van, maar nu ik met de pil gestopt ben.... pfff. Maar dat moeten we er maar bijnemen zeker? Het is voor een goed doel... haha. We lopen precies zo een beetje gelijk zie ik... dus ik duim deze ronde zeker voor je mee! Liefs Nanske
Hoi Nanske, Vervelend dat je zo veel pijn hebt. Waar heb je met name pijn? Een aantal jaar geleden slikte ik ook nog de pil en toen had ik ook nergens last van. Sinds ik ben overgestapt op het spiraaltje heb ik ook zo'n pijn! Met name in m'n onderrug... Weet soms van ellende niet meer hoe ik in mijn bed moet liggen! We lopen inderdaad redelijk gelijk! Duimen draaien dat we deze maand gewoon raak schieten!
@Joki Heey nee nog steeds niks, vind het zoo raar.Gister bijna flauwgevallen in een winkel nadat ik een stuk hard gefietst, zo vreemd! Ik heb vanmorgen getest en weer negatief! Ikke vandaag de assistent gebeld voor advies wat te doen.. nou ik kreeg terug dat ik maar moest afwachten en dat het wel een jaar kon duren.. dus ik zo: huh maar ik ben al maanden vd pil af, en toen zei ze jah wacht nog maar even af en als je het extreem lang vindt duren moet je maar een afspraak maken... ppfff nou jah dan wacht ik nog maar weer een paar dagen af...Er zal toch uiteindelijk iets uit moeten komen lijkt me! Maar ja IS er nog wel een kans dak zwanger ben, want als dat echt nu niet meer kan, dan hoef ik ook geen testen meer te kopen.Zijn er meiden die de eerst 2 weken negatief testte? :x :x :x groetjes Maar nog steeds geen ongi gevoel en dus nog maar meeeeeeeeeerrrr wachten....... :x :x
Wachten tot misschien wel een jaar? Wat is dat nou weer voor een advies?! Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil dan? Als het nou nog langer wegblijft, zou ik toch maar aandringen om bloed te prikken ofzow... Dan weet je in ieder geval of je wel of niet zwanger bent... Dit is toch veel ste frustrerend zo? Vind ik niet echt een goed advies.... maarja. Ik heb er niet voor gestudeerd, maar vind het wel raar! Ook als je bijna flauw valt enzoo... Heb je dat ook tegen d'r gezegd? Toch maf dat ze je zo een beetje afschepen vind ik... En wat is in haar ogen dan 'extreem lang'? Ik heb wel eens verhalen gehoord van meiden die pas 3 weken na NOD positief testen... Dus wat dat betreft zou het wel kunnen. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
ja idioot he?ik hing ook echt zo van op van: ben je nou gewoon afgescheept.. tegen mezelf?ik ben 7 maanden geleden gestopt met de pil dus dat is ook niet van toepassing, ik ga er toch stiekem wel vanuit dat het zich vanzelf oplost!het ene of andere uiterste..
Hey Yoki, Heb voornamelijk veel pijn onder in mijn buik. Links en rechts ter hoogte van de eierstokken denk ik. Krampen, echt niet normaal. Wel ben ik niet zolang ongi meer als vroeger. Hoogstens een dag of 3, dus dat is dan weer positief. Ook zoveel pijn? Maar dan in de rug zeg je? Daar heb ik niet zoveel last van. Het kan zijn dat bij jou de pijn naar acher toe trekt he. Pijnstillers slikken is wat ik doe dan, jammer genoeg is dat het enige dat een beetje helpt. Ik duim mee voor je, hopelijk zijn we samen zwanger! Ik wens je nog een prettig weekend! Liefs Nanske
@booboo22 Ik zie dat je je banner er af hebt gehaald? Nog steeds niet meer duidelijkheid begrijp ik? Hoop dat je niet meer zo lang in onzekerheid hoeft te zijn! @nanske Moet je echt pijnstillers slikken tegen de pijn joh... Jeetje, wat vervelend! Bij mij is het gelukkig niet zo erg dat ik pijnstillers moet slikken... Heb je dan echt alle dagen van je menstruatie pijn of alleen aan het begin? Jij ook nog een hele fijne avond en hopen op een goed resultaat deze maand!
yep heb em eraf gehaald, ben vannacht ongi geworden! zonder enig gevoel raar he? ben eig nu wel opgelucht maar wel raar zon lange cyclus! Nu kunnen we weer opgelucht adem halen, was toch wel blij dak in ieder geval wist waar ik toe was!volgende ronde weer beter hoop ik!
Raar he, dat je normaal altijd je ongi aan voelt komen en nu (nu je bezig bent voor een kindje) ineens allerlei zwangerschapskwaaltjes hebt, je ongi he-le-maal niet aan voelt komen en dan toch ongi wordt! Ik had precies hetzelfde... Echt vaag. Maarja, je weet inderdaad wel waar je aan toe bent.. Kan je weer met een schone lei beginnen denk ik dan maar... Ik denk dat je je zelf ook wel een beetje gek maakt. De laatste week voor mijn NOD maak ik mezelf ook helemaal gek. Dan ben ik licht ontvlambaar en echt niet te genieten... Nu ik bijna ongi-af ben, kan ik weer wat nuchterder naar de situatie kijken. Hoop dat jij ook weer snel lekker in je velletje zit en succes met de volgende ronde he!
Hey Yoki, Ja ik heb die pijnstillers wel nodig, anders trek ik het echt niet. Maar ik probeer dat wel te beperken hoor. Alleen als ik het echt niet kan houden en op mijn werk zit. Het is vooral de eerste 2 dagen, daarna gaat het wel. Het is vervelend, maar wat doe je eraan? hihi. Hoe gaat het verder met je? Ik had gisteren een dipje. Ben zo ongeduldig om zwanger te worden. Ik weet dat ik me er niet op mag concentreren, maar toch, op mijn leeftijd is dat echt wel moeilijk. Het is ook mijn eerste en ik besef maar al te goed dat mijn biologische klok verder tikt... Maar vandaag gaat het weer een stukje beter. We zijn weer een stukje dichter bij de eisprong he hahaha. Groetjes en nog een fijne dag verder. Nanske.
het verschild echt veel per persoon hoor want bij mijn eerste zoontje testte ik al ruim een week van te voren al positief! Zelfs de huisarts stond ervan te kijken maar blijkbaar heb ik gewoon een hele vroege eisprong!
Hoi Nanske, Ik heb de eerste 2 dagen ook de ergste pijn. Daarna gaat het inderdaad wel weer.. Tja, hoort een beetje bij het vrouw zijn he... Ik ben ook suuuuuuper ongeduldig! Ik ben nu in de 8ste ronde. In ronde 3 ben ik zwanger geworden, maar helaas buitenbaarmoederlijk. Ik weet dus gelukkig wel dat ik zwanger KAN worden, dat wel. Maar tis en blijft moeilijk... Zeker omdat mijn schoonzus dus in dezelfde maand zwanger is geworden en het bij haar wel allemaal goed gaat. Ik begrijp inderdaad dat je biologische klok tikt! Maar we hebben er helaas gen invloed op he.. Flink aan de bak; dat is het enige wat we kunnen doen, haha! Ik heb ook af en toe een flinke dip hor! Dan jank ik even wat af en dan gaat het wel weer, haha! Fijne avond! Groetjes
@nathascha So he, een week van te voren al positief! Dat is inderdaad snel! Moet je nagaan: de één test een week van te voren al positief, de ander pas weken na NOD! Een vrouwenlichaam zit raar in elkaar...