manlief zeg dat ik zwanger ben

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje1985, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ik wil graag jullie mening horen, mijn man zeg dat ik zwanger ben.
    Heb erg last van mn buik, lijkt wel soort bandenpijn, mn onderrug, dag en nacht en gevoelige borsten en met vlagen misselijk. Heb donderdagavond echt duidelijk mn eisprong en daarna nog ffies geklust, maar ook de 2 dgn ervoor geklust, en nu denkt die dak zwanger ben, alleen nog te vroeg om te testen.
    Wat denken jullie?
    Xxx

2. Toen mijn vriend t dacht was t idd zo en dat tot twee keer toe. Maar dat zegt natuurlijk niks. Ik hoop t heel erg voor je. Als je opeens last krijgt van rare dromen en waterige afscheiding zou hij zomaar gelijk kunnen hebben!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee.... echt niet... maar als ik iedere keer zwanger zou zijn geweest als mijn man het idee had dat ik zwanger was... of ik last had van al die symptomen....
    Een vrouwenlichaam is heel wreed... soms zijn zwangerschapssymtomen ongi symptomen en omgedraaid...

Heel veel sterkte met het wachten!! Ik hoop voor je dat je man gelijk heeft!

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wat wil je dat wij hier op zegen zo ie zo is het wel erg vroeg voor klachten het eitje is nog niet ingenesteld !?!?
    kortom het zou kunnen maar het zou ook kunnen van niet wacht nou maar gewoon rustig af!

5. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Mijn man zegt ook dat ik zwanger ben haha, wat is dat toch met die mannen. Ik heb(denk ik) vorige week dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Gisteren ineens maagzuur (en dat heb ik alleen maar als ik zwanger ben), trekkerig gevoel in mijn buik, heel moe, niet veel kunnen hebben en eigenlijk zelf ook het gevoel dat het 'raak' is. Ook heb ik inees sinds zaterdag een candida schimmelinfectie daaronder. Nog noooit gehad. zo raar.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    t is wel erg vroeg voor zwangerschaps symptomen,t kan ook je ongi zijn,ik heb die klachten namelijk als ik ongi moet worden,succes en hopelijk ben je wel zwanger maar leg je er niet teveel op vast dan is de teleurstelling zo groot als niet zo is

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    beetje vreemde vraag.......het is nog veel te kort om klachten te hebben van een eventuele zwangerschap....

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Mijn mening ook veel te kort voor zwangerschapskwaaltjes.
    Als ik iedere keer zwanger zou zijn als mijn vriend het zou denken, en als ik wat kwaaltjes had, zouden we inmiddels wel een aantal keer zijn verhuisd naar een huis met + 20 kamers......

9. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Nou,ik denk wel dat het kan hoor. Na 4 dgn kan je ei ook innestelen en als je gevoelig bent voor hormonen dan kan je daar enigszins last van krijgen. Ik hoop dat je man gelijk heeft.
    Ik had trouwens ook een aantal na eisprong klachten en mijn man roept ook dat ik zwanger ben. Hoop het!

We gaan voor onze 4e! En het blijft spannend!

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ook ik kan je eerlijk zeggen dat het wel degelijk kan al zo vroeg 'symptomen'. Als ik voor mezelf spreek had ik bij beide zwangerschappen een paar dagen na mijn ei al symptomen (die ik normaal nooit heb, want heb geen kwaaltjes voor/rond ongi). Had binnen een paar dagen een cupmaat grotere borsten, die enorm gevoelig waren en een 'vreemd' gevoel in m'n buik. Vrij snel daarna begon mijn maag op te spelen en toen wist ik eigenlijk al wel genoeg.

MAAR eerlijkheid biedt me te zeggen dat er ook veel vrouwen zijn die zulke klachten hebben als ze ongi moeten worden, dus het hoeft helemaal niets te zeggen.

Zou me er proberen niet te druk om te maken anders worden het nog lange dagen zo tot het testen ;)

11. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ik ben al vanaf mn 11e ongi dus ik weet wel wat ik nu voel, zoziezo anders als anders en ik denk ook beetje zelfde als mn man

12. z0nne

z0nne Niet meer actief

Spannend voor je!!
    Hier was het ook zo.. 5 dagen na de eisprong zei mijn man dat ik zwanger was (ik had nog helemaal geen klachtjes) en hij had nog gelijk ook :D:D

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ kleintje: Maar je bent wel pas met de pil gestopt, dan wil alles nog weleens wat rommelen wat betreft 'symptomen'.

Uiteraard hoop ik voor jou dat je zwanger bent hoor! Maar pin je er niet teveel op vast..

Deel Deze Pagina