Dat hangt van de bloedtest af... Volgens mij kunnen ze pas wat zien vanaf een hcg level van 1500, dus daaronder heeft een echo niet veel zin...
Ik heb de echo kunnen vervroegen gelukkig. Ik mag maandag komen. Heb namelijk al vanaf maandagochtend elke keer bruinverlies, het is niet veel. Maar toch wel elke keer wat in m'n inlegkruisje ( sorry voor de details ) Word er echt onzeker van Kan op deze manier ook nog steeds niet echt van genieten. Hoop dat er wat op de echo te zien is maandag, anders is mijn onzekerheid nog niet echt weg genomen.
Nee, dinsdag pas... Nog even geduld dus! Spannend voor je! Ik ga voor je duimen dat jullie een mooi pindaatje zien maandag!
Nou, net voor de zekerheid nog een laatste digitale test gedaan. Maandag was hij nog 1-2 weken, en in minder dan een week naar 2-3. Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap zat daar altijd meer tijd tussen, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, maar ik zal ook pas echt gerust zijn als de bloedtest goed is en ik een mooie echo heb gezien...
Nou het blijft nog steeds spannend! Dinsdag bij het bloedprikken bleek dat het hcg gestegen was naar 1077. Dat was een goed teken, zat nog steeds aan de lage kant, maar het moest minstens 1000 zijn. Dus mocht ik meteen voor een echo komen om uit te sluiten dat het weer een EUG was. Op de echo zag de arts meteen een klein zwangerschapsringetje in de baarmoeder. Er was nog geen vruchtje te zien, maar daar was het ook echt nog te vroeg voor. Het zit in ieder geval op de geode plek en nu is het afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen... Over 2 weken moet ik terugkomen voor een echo en dan moet er echt een hartje kloppen en moet het wervelkolommetje de juiste grootte zijn voor de termijn... dus het kan nog alle kanten op, maar ziet er positiever uit dan vorige week...
Jeetje, ik bedenk me net dat jij maandag de echo al hebt gehad! Hoe was dat??? Zag het er goed uit???
Ahh echt super dat er al wat te zien was, ook al is het nog erg klein. Dan zit het in ieder geval op de juiste plek !! Nou hopen dat de eerst volgende echo het ukkie zich goed laat zien, zodat je toch wat meer zekerheid hebt. Bij mij is het waarschijnlijk een miskraam geweest ... De VK zag niks in m'n baarmoeder wat nog op een zwangerschap wees. Het baarmoederslijmvlies was ook niet mooi dik. Dus ze zei heel voorzichtig dat de symptomen die ik heb gehad met het bloedverlies en de echo toch eigenlijk wel wezen op een miskraam. Ze wilde me ook niet alle hoop ontnemen en we mogen maandag nog een keer terugkomen. Het kon namelijk ook zo zijn dat ik toch niet zo verwas als volgens de berekening . Maar eerlijk gezegd ga ik er vanuit dat ik het al kwijt ben. De dag na de echo is het bloedverlies ook helderrood geworden en iets meer als daarvoor. Ook heb ik geen gevoelige borsten meer en dat zwangerschaps gevoel in m'n buik is ook echt weg. De dag na de echo heb ik ook nog een test gedaan en die was ook al veel lichter.
Oh wat jammer Dan is het al heel vroeg misgegaan! Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dat is dan een geruststelling, maar toch verdrietig
Ja zeker weten ... We vinden het ook erg jammer ! Het was eigenlijk niet gepland, maar wel heel erg gewenst. Uiteindelijk heeft dit er wel voor gezorgd dat we nu weten dat we graag een kindje willen. Voor nu doen we het rustig aan, maar we gaan er wel weer voor. Hoop dat het de volgende keer wel goed zal gaan. Ik wens jou heel veel geluk toe en hoop dat je de volgende keer een mooi ukkie mag bewonderen. Laar je het nog even weten als het zover is ?