Met dit mooie weer willen we graag gaan zwemmen, maar in open water.. dat lijkt mij niet zo verstandig, of zijn dit mijn hersenspinsels? Wat doen jullie, gewoon in meren en plassen zwemmen, of dat nu toch maar vermijden? Hoor het graag! Groetjes Kalush
je kan gewoon zwemmen hoor, je kindje zit goed beschermd. en zolang het er toegestaan is te zwemmen dan is het goed.
Hoi, I ga zometeen lekker zwemmen in de rivier gister en eer gisteren ook al gedaan vorige week woensdag deze vraag aan de verloskundige gesteld en die verzekerde mij dat het geen schade kan veroorzaken aan het kindje deze zit helemaal afgesloten! Dus ik zou zeggen zoek lekker de verkoeling op vandaag .... ik heb mijn bikinie al aan
Ik vind 't persoonlijk alleen een beetje eng om in een stilstaand meertje te zwemmen, maar dat doe ik sowieso nooit als het al een paar dagen erg heet is ivm bacterien en ziektes enz. Maar in een rivier, IJsselmeer of de zee duik ik wel gewoon hoor.
Hoi Kalush ! Ik ga meestal gewoon naar het zwembad. Maar ik las op de site als antwoord van de VK dat je gewoon overal kunt zwemmen, zo lang er geen blauwalg in het water zit, maar dat was dit jaar nog nergens in Nederland te zien. Groetjes, Nikki F
Heerlijk om te zwemmen! Ben vanmorgen even in het zwembad geweest en gister in een plas. Lekker verkoelend en fijn om je toch een beetje in te kunnen spannen. Door het water merk je niet zo dat die buik aan je hangt . Je moet er alleen wel tegen kunnen om nagestaard te worden.. Sjonge jonge zeg, mensen draaien zich helemaal om als ik met m'n dikke buik langs loop. Ze stoten elkaar aan zo van: kijk dat nou... Voelt best ongemakkelijk, maar ik laat me er niet door weerhouden...