Wel of niet zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Shireen, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shireen

Shireen Nieuw lid

Feb 25, 2009
    2
    0
    0
    Kan iemand mij helpen? Ben nu 4 maanden gestopt met de pil en de 1e 3 maanden iedere keer netjes op de 29e dag ongesteld geworden. Vorige maand onverwachts op de 25e dag. Nu zit ik inmiddels op dag 37 en een test sloeg negatief uit. Maar wordt van dit wachten helemaal nerveus heeft iemand advies?
    Alvast bedankt,
    groetjes

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    nou ik zou ff in topic van feb kijken.. er zijn er behoorlijk wat pilstoppers al heel lang overtijd met nega testen. misschien kunnen zij je wat meer helpen.. ik heb niet zoveel last van ontpillen of iets dergelijks.. dus ik zou t eigenlijk niet weten.. weet wel (zelf meegemaakt) dat je ook heel laat pas positief zou kunnen testen.. bij mijn eerste teste ik pas positief toen ik 7,6 wk zwanger was...

3. eefje83

eefje83 Lid

Dec 20, 2008
    60
    0
    0
    Hoi,

Zit in het zelfde schuitje. 9 dagen overtijd en negatieve test. wel constant het gevoel ongesteld te worden. Heb ik normaal nooit in deze mate. Wel eens een krampje hier en daar, maar nu constant een aanwezig gevoel. Ik weet niet wat jij ervaart, maar ik voel me best zwanger, alleen ben ik nu zo bang voor teleurstellingen. Had vanochtend een beetje roze in mijn afscheiding dus nu ben ik helemaal onzeker. Het enigste wat ik kan doen is afwachten.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

verkeerde plek op dit te posten, gemeld aan moderators

5. Shireen, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

6. Shireen

Shireen Nieuw lid

Feb 25, 2009
    2
    0
    0
    Bedankt voor jullie adviesen. Ik heb vanmorgen een bloeding gehad (dacht ongesteld maar t was eenmalig) Dus we wachten t weer netjes af, volgende x beter

Share This Page