ik zit met een vreemd probleem afgelopen maandag heb een zwangerschap test gedaan die was postief dinsdag ochtens ging ik naar de w.c. toen was er helder bloed had direct me dokter gebelt die had het over een innestteling ik moest ff bij hem langs komen daar ook een test gedaan die was negatief woensdag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds neit geworden net nog een test gedaan die was negatief maar het voelt wel zo wat meot ik nou ben der helemaal onzeker van weet er geen raad mee
Heb je meer gedronken toen je de 2e test deed? Anders kan het zijn dat de test ''mislukt'' is. Zou morgen ochtend nog een keer testen, en voor de zekerheid de dokter bellen voor een afspraak..
Hoi Danielle, Wat vervelend nou.. Zelf had ik het deze maand ook, ga er van uit dat de test vals positief is geweest. Omdat mijn ovulatietesten heel laat echt positief werden en vrij lang heb ik toch een testje gedaan en tot mijn blijschap licht positief, dus heb ik de dag er na weer een gedaan en die was negatief, ook de ovulatietesten werden lichter, een heel laat ei dus (dag 24) dus waarschijnlijk weer een lange cyclus. Mijn duivels zijn er in ieder geval nog niet. Het kan best zijn dan je een fout positieve test hebt gehad (die van mij was mat care ultra) het kan best een innesteling zijn geweest, wel vreemd dan dat je test toen al licht positief aangaf omdat je hcg meestal pas na de innesteling begint te vermeerderen. Was het echt rood bloed? Kan ook zijn dat het gewoon al heel erg vroeg mis is gegaan. Vaak bij een innesteling is het rose achtig. In ieder geval afwachten en als je duivels niet komen wat later nog eens testen. succes!