Hallo allemaal, Ik heb even een vraag: Ik ben afgelopen zondag niet ongest. geworden, wat best vreemd is want ik ben het (sinds 6 maanden) eigenlijk altijd op tijd! Ik denk dat ik wel mijn eisprong altijd voel want dan heb ik ergens in de 2e week 1 dag heftige steken in mijn buik. Ik heb wel sex gehad met mijn vriend in de 2e week en ben al een jaar gestopt met de pil. Ik heb verder ook helemaal geen klachten het rare is normaal voel ik ook altijd als ik ongest. wordt maar zelfs dat voel ik nu niet... Al die kwaaltjes die ze overal op sites neerzetten heb ik ook niet... Ik heb eergisteren een test gedaan maar kwam uit niet zwanger... Hoe denken jullie hier nou over en zijn er ook mensen die een test hebben gedaan en uit kwam niet zwanger en misschien later wel...? en waar ligt dat aan? Ik zou het best erg leuk vinden als ik zwanger zou zijn maar ja aangezien ik ook geen enkele kwaal heb... Wat is jullie mening?? groetjes!!
Hallo allemaal, Ik heb even een vraag: Ik ben afgelopen zondag niet ongest. geworden, wat best vreemd is want ik ben het (sinds 6 maanden) eigenlijk altijd op tijd! Ik denk dat ik wel mijn eisprong altijd voel want dan heb ik ergens in de 2e week 1 dag heftige steken in mijn buik. Ik heb wel sex gehad met mijn vriend in de 2e week en ben al een jaar gestopt met de pil. Ik heb verder ook helemaal geen klachten het rare is normaal voel ik ook altijd als ik ongest. wordt maar zelfs dat voel ik nu niet... Al die kwaaltjes die ze overal op sites neerzetten heb ik ook niet... Ik heb eergisteren een test gedaan maar kwam uit niet zwanger... Hoe denken jullie hier nou over en zijn er ook mensen die een test hebben gedaan en uit kwam niet zwanger en misschien later wel...? en waar ligt dat aan? Ik zou het best erg leuk vinden als ik zwanger zou zijn maar ja aangezien ik ook geen enkele kwaal heb... Wat is jullie mening?? groetjes!!
Dag meiden! Jaa het is zeker vervelend heb zostrax al even met me HA gebeld die raad aan om 1 week na nod te testen dus vrijdag zou ik weer moeten testen. Baal er zo van. want mijn borsten doen echt heel erg zeer.. en dat is sinds het spiraaltje eruit is niet weer zo geweest! nou meiden ik hou jullie iig op de hoogte liefs xxx
@evenstar Jaa wie weet.. Wordt soms echt moe van het wachten omdat het de hele dag rond je hoofd spookt dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn! BAH die stomme testen ook! GRRR! ! Xxx
Nou ik denk aan de ene kant dat mn ei niet te laat was want 2 weken geleden had ik op 1 plek hele heveige pijn onderin mijn buik... en dat heb ik altijd en dan pcies 2 weken erna word ik dan ongest. Behalve nu dus..... Dus ik snap er helemaal niets van.
Hier nog iemand laat met negatieve testen. Poeh moeilijk om daar dan niet steeds mee bezig te zijn he. Hopelijk binnenkort allemaal postieve berichtjes. X
PFFF Ja ik ben er nu de hele tijd mee bezig id ben heel internet aan t afspitten hahaha.... Aan de ene kant hoop ik dat t positief is ben al een jaar bezig zeg maar.... Maar ja 3 dagen overtijd is ook niet zo heel lang he... Ik ga vanmiddag denk ik nog maar een keer testen...
Nou meiden ik heb een foto in me album gezet van de test van gister tegen de avond van CB! duidelijker kan ik de foto niet krijgen aangezien het met me telefoon gemaakt is! ik zie het streepje duidelijk met blote oog zelfs van afstand wat zeggen jullie?
hej meid zie helaas niet zo goed. je zit nu op dag 35? ik hoop dta je vrijdag alsnog een positieve test hebt! liefs
dag meiden toen ik zostrax naar de wc ging had ik een kloddertje bruin slijm en rond een uurtje of 6 had ik een klein beetje bloed zal het dan toch niet zo zijn?
Ja ik heb een regelmatige cyclus ja heb vandaag weer een test gedaan was weer niet zwanger... pffff ik snap er niets van.. ik ga het maar afwachten tot volgende week en als ik t dan nog niet ben ga ik wel naar de H.arts
@carien..hoop voor je dat je wel zwanger bent,maar ik was laatste keer ook 6 dagen overtijd..had alleen niks geen zwangerschapsverschijnselen,en heb heel regelmatige cyclus van 28/29...succes
@mamavanrowan! Maar is het normaal dan dat als je zwanger bent dat je bloedverlies kan hebben? ik had een propje bruin slijm en daarna klein beetje rood bloed en na nog een x afvegen was het weg :S xxx
hej meid wat balen!maar het kan idd hoor.ik heb zo'n tijdschrift dara in staat dat sommige vrouwen dneken ongi geworden te zijn terwijl ze dus wel zwanger zijn!maar door bloed verlies dat dus denken.en er zo dus later achter komen dta ze zwanger zijn!
meid wat vervelend! Ik kan je helaas niet helpen. het enigste wat je nu kan doen is afachten of de menstruatie doorzet, en anders over een paar dagen nogmaals testen. trouwens heb wel vaker gehoord dat je bloed kan verliezen tijdens de zwangerschap. mijn moeder heeft het de hele zwangerschap door gehad, toen ze zwanger was van mij. En ik heb mijn mijn zoon rood bloed verloren toen ik 26 weken zwanger was, zelfs behoorlijk veel ook!! maar er bleek niets aan de hand te zijn, waarschijnlijk een klein adertje ofzo geknapt tijdens gemeenschap. veel succes!
Goedenmorgen meiden! Helaas ben ik bang dat we de 7e ronde in moeten gaan heb vanaf gister donkerbruin bloed verlies.. echt smerig gewoon. Hou me hart vast.. ben bang dat het door gaat zetten xxx