Hallo, Bij mij het zelfde heb hele lichte afscheiding dus denk dat ik voor t eerst in een half jaar tijd 5 dagen te laat ongi wordt Best balen eigenlijk!!! Bah!!
Aah jammmer Ik was de tweede ronde best laat, gewoon van de spanning. De ronde dat het raak was, was er zoveel in mijn leven gebeurd dat ik het eigenlijk een beetje opzij had geschoven. Gewoon doorgaan en moed houden! Het is voor een tweede kindje toch? Je weet dus dat het gewoon werkt allemaal bij jullie
@evenstar Jaa idd.. het is voor ons 2e kindje.. het gekke is dat die dwars door de pil is verwekt zijn nu 6 maanden bezig.. en nu zonder conceptiemiddelen wil het niet had echt het gevoel dat ik zwanger was. oppeens weer last van me borsten etc.. nahja.. we wachten af wanneer de ongi doorzet en dan maar op naar ronde nummer 7 xxx
Nou lady's ik hoef me banner nog niet aan te passen! heb alleen nog maar bruin bloed verlies gehad en mijn ongesteldheid zet nog steeds niet door!! nog steeds afwachten waar het heen gaat dus! DUIMEN!!! Xxx
nee niet echt had een maandverband in gedaan gister ochtend zitten maar 2 vlekjes in thats it en alleen met afvegen zit er wat bruin in xxx
Ik had ook drie dagen bruinverlies, maar was toch zwanger (helaas mk geworden). Doe nou die van de Kruidvat, die zijn echt betrouwbaar!
haha @ spoiled ik wacht het weekend af of me menstruatie door zet. mocht het niet zo zijn. doe ik maandag de KV test vind het zonde van me geld als het alsnog negatief is. dus wachten even af. Geduld op de proef stellen. xxx
Hé Carien... Lees net dat je nog steeds niet ongi bent,wat spannend voor je...wel onzekere tijd hè,afwachten maar Groetjes
@mamavanrowan! jaa zeker spannend! mijn ongesteldheid zet nog niet door! af en toe met afvegen wat bruin verlies. dus laten we heeeeel hard duimen! zei gisteravond nog tegen me vriend voel me zo anders.. heb echt het gevoel dat ik zwanger ben! anders had de menstruatie toch wel doorgezet zou je zeggen? had namelijk de hoop al opgegeven! xxx
Uiteraard hoop ik voor je dat het raak is, maar het is wel belangrijk om te weten dat je bij CB-digitaal echt niet naar de teststaaf mag kijken. Die geeft wel vaker een 2e streep maar dat hoeft niets te betekenen. Helaas heb ik er ervaring mee (wel een streep erop, dus ikke hopen, maar helaas niet zwanger). Het enige dat telt is het schermpje. Ik blijf hopen voor je dat het toch raak is!
@anouk de digitale heb ik ook niet uit elkaar gehaald haha er was een streepje te zien op de gewone met het plusje haha xxx