Hoi Ponnetje, Ik heb bijna hetzelfde positief getest, maar wel ongesteld. Ik ben vandaag naar de HA geweest en die heeft uitgerekend, dat ik ongeveer op 6 weken zou moeten zitten. Maar ik moet voor de zekerheid a.s. maandag een echo laten maken. Ik hoop dat ik het nog niet ben kwijt geraakt. Maar goed dat zullen we maandag wel horen hoop ik. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, en dat het positief voor je uitpakt. xxx Koeky
Ponnetje een vreemd verhaal hoor, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik had een echo toen ik 6 weken en 5 dagen zwanger was. De echomevrouw dacht dat ik 6 weken was. De baby was 3.6 mm met hartactie, je kon het dus goed zien (zie foto in album) hopelijk heb je daar iets aan.
jeetje wat vervelend ponnetje, Ik ga ook zeker geen uitspraken doen of je wel of niet zwanger bent maar hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt sterkte in ieder geval
hallo ponnetje hoe is het gegaan vandaag hoppelijk ben je zwanger heel veel liefs mariska zal voor je duimen oja en gupsie als je goed kijkt op het formulier kun je de waarde echt wel zien staan
Ponnetje heeft verevelend nieuws Ik MSN en mail met dr http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 693#388693
Omdat iemand als doel heeft mij "weg te pesten", is mijn bericht verwijderd. Iedereen heel veel succes gewenst met de zwangerschap en de eventuele zwangerschappen die zullen volgen! Jullie zullen mij hier niet meer zien, ik ga weer verder met de pil. Misschien tot over een paar jaar Groetjes Ponnetje
Dat ik een vroege miskraam heb gehad, en dat alles uit m'n baarmoeder is. Ik krijg woensdag de uitslag van m'n 2e bloedtest om te kijken of m'n HCG gezakt is... ga nu slapen, ben kapot...
Ook vreemd.. Je bent toch helemaal niet ongesteld geweest? Hoe kan je BM dan leeg zijn? Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent.
Zeker vreemd verhaal maar goed veel sterkte ponnetje voor in de toekomst....maar waarom ga je nu weer aan de pil?
Heel veel sterkte met het verwerken, ik vind het erg klote voor je.. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
Hoi Ponnetje ik vind het heel vervelend voor je ik spreek uit ervaring helaas. Ik moet wel zeggen dat je de gemoederen aardig bezig heb gehouden ik heb je topic altijd in de gaten gehouden vond het spannend om te lezen wat vervelend voor je zo iets. ik hoop dat je toch nog gaat reageren al is het maar om anderen te helpen en te steunen, Ik vind het erg moedig van je dat je toch bleef andwoorden ondanks de kritiek die je te voorduren kreeg. Ik hoop dat je snel terrug komt groeten jennie72
@ hoi jennie, ik weet het gewoon even allemaal niet meer..omdat mijn vriend me ook totaal niet heeft gesteund en wilde dat ik het weg liet halen als ik nog zwanger zou zijn, ben ik ook met andere ogen naar hem gaan kijken....ik ga eerst maar eens m'n leven weer op orde krijgen na zo lang in de stress gezeten te hebben..zit nu nog zelfs in m'n nachthemd..nog niks gedaan vandaag..ik blijf wel op het forum om anderen te steunen, want het is hier echt wel erg gezellig, maar ja..misschien nu even wat minder voor mij dan. @ mariska, missymona en wendyfardo, dank jullie wel, het gaat wel lukken maar niet 1,2,3....komt goed. @ lydia, ik denk dat jouw vraag nu ook is beantwoord. Zwanger worden zit er voor mij op het moment niet in, qua situatie niet en qua vriend niet. @ Gupsie, ik ben altijd ongesteld gebleven, vandaar dat ik eerst ook niet wist dat ik zwanger was....en voor de zekerheid een bloedtest heb laten doen. @ Sandra, dankje..en ik vind het ook vreemd dat heel m'n bericht weg is. Het bericht van (zeg haar naam nu maar even niet) is ook weg, maar dat vind ik niet zo gek. We zijn hier toch niet om mensen de grond in te boren lijkt mij. Nou ik ga mezelf even op orde maken, lekker douchen, beetje opruimen, boodschapjes doen, lekker naar de kapper... Ik spreek jullie weer Liefs Ponnetje