Klussen, zo doe je dat?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MonicaV, Feb 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MonicaV

MonicaV Lid

Feb 14, 2010
    25
    0
    0
    Opticiene
    Geldrop
    Wij willen graag een kindje, mijn partner pakt e.e.a. nogal luchtig op; omdat we de eerste keer binnen 3 weken zwanger waren denkt hij dat dit weer zo snel kan, maar mijn klok dringt, ik word op koninginnedag 42....hij is 32.
    Als de vruchtbare dagen eraan komen dan heeft hij moeite met klussen, vooral als ie merkt dat het de vruchtbare dagen zijn. Maar als ik zorg dat hij er niet mee bezig is en het hem niet vertel dan heeft hij vaak geen tijd of is iets anders aan het doen tijdens die dagen. (Door persoonlijk verdriet doen wij het ongeveer 1x per week of 1x per 10 dagen gemiddeld,wij knuffelen elke dag heel veel en hebben daar nu even meer behoefte aan dan aan klussen)
    Dus: wel vertellen=prestatiedruk te hoog
    niet vertellen=soms wel,soms niet op die dagen klussen.
    Ook als ik te verleidelijk ga doen heeft ie het in de gaten en dan lukt het soms niet,soms wel.
    Ik kan hier zo'n woede over opbouwen!
    Zijn er nog verwante geesten en eventuele tips?? Het wordt zo'n vicieuze cirkel.......

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Tja, hij zal zich toch moeten realiseren dat jij nou eenmaal niet alle tijd van de wereld meer hebt. Ik kan niet in jullie relatie kijken, maar ik zou zeggen praat er over en vraag hem wat voor hem het beste werkt. Misschien is het een idee als je het inititatief bij hem laat? Als hij weet wanneer de vruchtbare dagen dagen zijn zou hij het precieze moment dan zelf kunnen kiezen.
    Mijn man vraagt af en toe aan me wanneer mijn vruchtbare dagen er aan komen en ik weet dat hij dan in zijn hoofd dan al aan te plannen is.
    Succes ermee :)

3. fafa

fafa Niet meer actief

Dit klinkt mij alsof hij er (al dan niet onbewust) niet zeker van is of hij uberhaupt wel nog een kindje wil?
    Of interpreteer ik het nu helemaal verkeerd? (moeilijk in te schatten van zo'n afstand)
    Maar als dat zo is moet je het daar misschien eerst eens over hebben

4. Miertje82

Miertje82 Lid

Jul 22, 2009
    62
    0
    0
    Ben het met fafa eens... Vind het een beetje een vreemde instelling dat hij niet wil op vruchtbare dagen en dat de prestatiedruk te hoog zou zijn terwijl het meeste zich afspeelt in jouw buik. Het enige van een man eigenlijk hoeft te doen is zijn aandeel afleveren ;). Ik snap dat voor jou de tijd dringt maar krijg ook een beetje het idee dat jouw vriend eigenlijk niet wil. Mijn vriend was toch wel bang voor de verandering en zo maar een paar goede gesprekken deed bij ons veel goeds!

5. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

Sep 25, 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Lastig... Ik herken het wel, al ligt het bij ons net iets anders. Op sommige dagen dat het goed zou uitkomen is hij soms heel moe en wil gelijk slapen. Tja.. ik kan niemand verplichten.
    Maar vind het zelf soms ook wel lastig om 'te beginnen' met klussen omdat je je realiseert dat NU het goede moment is. Soms lukt het me dan niet om zin te maken (kan nu eenmaal niet op commando).

Misschien dat je bijvoorbeeld kunt beginnen met een massage en dan kijken waar het schip strand. Het moet wel leuk blijven, maar kan me heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk zwanger wilt worden.

Succes!

6. MonicaV

MonicaV Lid

Feb 14, 2010
    25
    0
    0
    Opticiene
    Geldrop
    Tja, dat is het probleem; ik zit altijd met die vruchtbare dagen in mn hoofd en hij is idd soms moe (lange werkdagen) of moet vroeg slapen omdat hij vroeg moet beginnen.
    Hij wil geen kindje? Hmm, als je weet dat onze dochter vorig jaar is gestorven dan snap je dat hij deels ook bang is voor herhaling. We hebben er allebei heel veel van geleden. Maar we weten ook allebei dat we weer opnieuw zwanger willen zijn. Alleen zijn probleem is dat hij em niet omhoog krijgt op commando, hij kan alleen als het spontaan is.
    Maar de laatste keer ging het spontaner :)) alleen ik ben zo'n controlfreak, ik wil dan liefst om de dag plannen en dat kan hij niet (fysiek niet,door waarschijnlijk de psychische druk). We hebben hier veel over gepraat en praten over sex haalt de romantiek eraf...
    Maar oke, ik ben zelf ook wel erg neurotisch met dat zwanger worden, hij is een beetje de tegenpool, hij is van karakter veel relaxter... we zien wel......

Massage en knuffelen leidt bij ons niet tot sex. Gelukkig is hij een man die ook gewoon kan knuffelen en masseren zonder gelijk sex te willen (altijd gewild, zo'n man), alleen in dit geval is het weer jammer hihihihi, wat wil ik nou?

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,220
    0
    36
    Lastig hoor, ik begrijp je helemaal!
    Mijn man en ik willen ook ontzettend graag zwanger worden en daar praaten we ook vaak over alleen mijn man heeft er ook wat moeite mee om op commando te vrijen. Ik moet ook echt mijn best doen hem te verleiden.
    Hij maakt ook lange dagen, laat thuis(19.00) en vroeg weer eruit (05.00) en dat maakt het allemaal niet gemakkelijker!
    Blijf het proberen, doe iets, of trek iets aan (of uit) wat hem vreselijk opwind tja en verder proberen wij het ook gewoon gezellig en romantisch te houden!

Share This Page