Hoi! Ik heb een heel verhaal en hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, sinds 4 maanden na de geboorte van mijn eerste kindje (mei 2009). nu had ik op 6 februari ongesteld moeten worden, we waren op wintersport... maar werd het pas op 12 februari. Dus 6 dagen overtijd. De 11e heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Vervolgens de 12e normaal ongesteld geweest 7 dagen zoals altijd. Toen anderhalve week niets en daarna ineens lichtroze bloedverlies en oudbloedverlies elke dag een beetje tot nu toe. Vandaag toch maar een zwangerschapstest gedaan omdat ik toch zo'n vreemd gevoel heb...en die zegt zwanger! Ben ik nu zwanger? dan is de test wel heel snel positief dacht ik....zou mijn NOD op 13/14 maart verwachten. Of heb ik toch een vroege miskraam gehad de vorige keer waardoor nu een positieve test? maar waarom dan toen een negatieve test? Kortom, ik snap er niets meer van. We willen graag een tweede kindje! Groetjes
hoi, als je voor die ongesteldheid niet zwanger was dan zou je inderdaad je edlm op 12 feb hebben en dan zou de test nu wel heel snel positief zijn. Maar het kan. Even afwachten rondom je NOD en dna nog eens testen. Mirjam