geruststelling NODIG!!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by rania, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

ik ben in verwachting van ons derde kindje en ik ben nu bijna 18 weken zwanger,

alleen ik voel nog geen "leven" en mijn buik is nog niet gegroeid.....ook ben ik zwanger geworden terwijl ik net vaccinatie had gehad voor de mexicaanse griep. op eerdere echo's zag alles er goed uit maar met de weken die verstrijken ga ik steeds meer stressen vooral omdat ik niets voel heb pas 23 maart de 20 weken echo

help...............

2. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ????????????

4. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand???

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

Het is heel normaal dat je nog geen leven voelt in deze fase van de zwangerschap. Meestal voel je dat tussen 18 en 22 weken voor het eerst. Het moment waarop je het voor het eerst voelt kan per zwangerschap verschillen.
    Als je heel ongerust bent kun je altijd je verloskundige bellen en vragen of je extra langs mag komen op het spreekuur om even naar het hartje te luisteren.

Het heeft overigens geen zin om je vraag steeds bovenaan te zetten. Als je we achter een vraag een 1 of 2 of 3 zien staan denken we dat iemand hem al heeft beantwoord en zullen we hem juist overslaan! Gewoon geduld, we doen dit in onze vrije tijd.
    Bij dringende problemen moet je altijd je eigen verloskundige bellen.

Mirjam

6. rania

rania Lid

Mar 5, 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mirjam

dank je wel voor je antwoord,,,,ben nieuw hier en bleef maar uppen aahhh

dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag!!!

xxrania

Share This Page