Hey hallo!! Ik ben sinds november met de pil gestopt. Nou weet ik dat je er rekening mee moet houden dat het wel even kan duren voor dat je zwanger word. Heb na het stoppen met de pil gelijk 2 regelmatige cyclus gehad van 24 dagen. Ik keek tijds mijn laatste menstruatie op een site waar je kan berekenen wanneer je ongeveer ovuleert heb ik gedaan. Nou moest ik eigenlijk gister ongesteld worden maar er is nog niks kan ik al testen? Vind het wel erg spannend! groetjes renate!!!
je kan nu al testen ..op je nod dag kan het inprincipe ook al dus nu helemaal Je cyclus kan zelfs nu nog rare sprongen maken hoor...Ik was na het stoppen van de pil ook eerst netjes regelmatig ongesteld en ineens na 3 keer werd mijn cyclus langer en onregelmatiger omdat de hormonen een nieuw ritme aan het vinden waren....Maar ik hoop met je mee!!!
Dit verhaal doet me een beetje denken aan mijn eerste 3 rondes. Ik had ook 2 van 24 en daarna ineens een van 27, toen ging ik ook al helemaal hopen Maar zie mijn onderschrift, het heeft helaas nog wel even geduurd.. Wat ik wil zeggen (wat iemand anders ook al zei): het kan inderdaad nog heel erg verschillen per maand wat je cyclus doet. Ik hoop natuurlijk niet dat dat voor jou ook geldt.. Dus gooi er maar even een testje tegenaan! Succes!
Ik weet idd dat m'n cyclus nog er zou kunnen schommelen maar als ik morgen nog niet ongesteld ben koop ik gewoon een test en dan zie ik het wel! Hou jullie op de hoogte!!
laat ff weten renaatje, knap dat je tot morgen kan wachten zeg! heb je zwangerschapsverschijnselen?? succes!
Heb net de clear blue digital test gedaan en ik ben ZWANGER!!! Volgens de test zo'n 2-3 weken zooo gaaf!!! Dacht steeds dat ik toch ongesteld was geworden omdat ik menstruatie pijntjes had maar blijkbaar was het dat toch niet! Hardstikke bedankt voor de reacties! groetjes renate!
Gefeliciteerd!!! Bij die 2-3 weken moet je wel nog 2 weken optellen.. die krijg je gratis dus kom je op 4-5 weken zwanger
@ patje20 thanx had nog ff de bijsluiter goed door gelezen en zag dat idd ook staan! vanaf wanneer kun je je huisarts of de verloskundige eigenlijk bellen?
GEFELICITEERD!!! je kunt de verloskundige al gelijk bellen als je wil bij ons kun je langs komen als je 10 wk zwanger bent, verschilt een beetje per praktijk je kunt dus ook gerust nog even afwachten (voor het geval je weer moet afbellen in het uitzonderlijke geval dat het toch nog een miskraam wordt)