Hallo, Ik heb even een vraagje ik hou elke maand bij wanneer ik ongesteld moet worden. Ik dacht dat het donderdag dus gisteren zou moeten maar ik zag nu net dat ik het vandaag zou moeten worden. Maar ik ben al maanden aan het ontpillen dus ik ben meestal veel later en doe dan ook geen testen meer omdat het meestal op teleurstellingen uitloopt. Maar ik zat vanmorgen met mijn vriend tv te kijken en moest op eens huilen toen zei mijn vriend waarom huil je ik zei ik heb geen idee. Hij zei wanneer moet je ongesteld worden ik zei ik had het gisteren moet worden nou hij zei doe dan een tets wat misschien ben je zwanger. Alleen nu heb ik vanmorgen een test gedaan en kwam er een licht roze streep. Alleen omdat ik altijd zo iets heb van ik word nooit zwanger en altijd beren op de weg zie. Keek ik op de kalender en zag dus dat ik vandaag (vrijdag) ongesteld moet worden. Je kan toch altijd pas na die dag testen is deze test dan wel betrouwbaar. En als het zo'n lichtstreepje telt de test dan ook alleen ik moet wel zeggen op de foto is hij iets lichter dan in het echt. Sorry voor mijn lange verhaal maar mijn vraag is ben ik nu zwanger of niet.
Nou ik zeg Gefeliciteerd!! Een streep is een streep of ie nou licht is of niet..hij wordt vanzelf donkerder en ik zie dat het een kruidvat test is..deze kunnen al 4 dagen voor je NOD gebruikt worden Mocht je toch nog twijfelen haal dan een CB met indicatie Die geeft ook gelijk aan hoelang je zwanger bent
Nou jij bent zwanger hoor! je kan over 3 dagen ongeveer weer een test proberen als je niet ongesteld wordt dan is ie vast donkerder! GEFELICITEERD!!!!
Kei zwanger! GEFELICITEERD!!!!! Over 3 dagen weer testen, zul je zien dat de streep weer donkerder is.
Overduidelijk ZWANGER! Van harte gefeliciteerd. En inderdaad over 3 dagen nog is testen. Maar dit is echt een hele mooie duidelijke test hoor. Ben super blij voor jullie. Geniet ervan.
O O een dramaqueen in aan tocht haha, wen maar aan die stromende tranen haha ik zie duidelijk een streep! gefeli