hallo dames, mijn vorige onderwerp zijn verwijderd, maar ik heb 23 augustus een mk gehad, ik was toen 5 wk zwanger, na de 23ste heb ik sex gehad, ws moet ik dinsdag of volgende week zaterdag ongesteld worden maar ik was veelste nieuwsgierig dus heb ik een paar zwangerschaptesten gedaan,eergisteren was de 1e 2voor 5 van de kruidvat neg. stond 1 streepje de volgende dag 2 streepjes! gisteren heb ik weer een test gedaan en nu kwam er na 10 minuten een 2e streepje bij! later in de avond heb ik de kruidvat met de + gebruikt ik kreeg geen + dus negatief, vanmorgen heb ik de 2 voor 5 kruidvat gebruikt binnen 5 minuten was er licht een 2e streepje te zien!! vanmiddag nog even de clearblue met zwanger of niet zwanger gebruikt en deze gaf aan niet zwanger!! dus wat zal het zijn zwanger of niet zwanger?!!!!
het kan beide.. Je kunt zwanger zijn,maar niet voldoende hcg aanmaken voor de cb (zeker die zonder weekaanduiding) Maar het kan ook zijn dat je niet zwanger bent...
Ik denk dat jij het bij je ochtend urine moet houden om te testen. Misschien dat je onbewust veel drinkt en daardoor je urine verdunt voor een positieve test. Morgen ochtend nog een keer proberen met de digitale