Sja, mn ei kwijt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zwangerregnawz, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik snap er echt niks van.. En ik maak het mezelf denk ik ook niet makkelijker door mijn eitjes nu te willen zoeken.. ;)

(Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds mijn bevalling 7 maanden geleden, ik wil echter toch weten of ik weer "vruchtbaar" ben):)

Maar nu had ik dus ovu testjes van sensitest. Deze geven allemaal een licht streepje, negatief voor een eitje dus. Nu kwam ik er net dus achter dat je NIET met ochtendurine moest testen. Wat ik dus wel elke keer had gedaan. :) Dus ik heb net (+-19.00) nog een testje gedaan en die was OMOWIT! :$ De LH waardes worden toch meer gedurende de dag? Hoe kan het dan dat het streepje minder word. Of beter gezegd helemaal verdwijnt?
    Ik heb niet extreem veel gedronken in de uren voor de test dus was geen zeer verdunde urine. (Ik heb vanmiddag bij de bammetjes een glas melk gehad als laatste vocht zeg maar..)

Wat is nou het streepje op de eerdere testen dan?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Huhu met ochtend urine een streep en in de avond niet vreemd.
    Ik heb die dingen nooit gebruikt maar heb je een foto?

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze zeggen tussen 12 en 20 uur testen dan schijnt het het beste te zijn.
    Ik test altijd rond 2 uur s'middags omdat ik erg wisselend opsta.
    Ik heb dus geen idee hoe het kan dat hij smorgens licht wat laat zien en om 19 uur niks...

4. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Een fototje...
    7 testjes, 6 dagen.

1: Maandag 15.00
    2: Dinsdag 08.00
    3: Woensdag 08.00
    4: Donderdag 08.30
    5: Vrijdag 08.00
    6: Vrijdag 19.00
    7: Zaterdag 13.30 (zonet dus)

En hij is dus weer donkerder als gisteravond

Bekijk bijlage 183668

5. narf

narf Lid

5 dec 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    LH wordt aangemaakt tijdens de nacht staat op de site van sensitest. Dus 's ochtends kan je enkel vals positief testen, niet vals negatieg. LH wordt dus minder gedurende de dag, niet meer ;)

6. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    2 uur van tevoren niet drinken en niet naar het toilet gaan. En proberen rond dezelfde tijd te testen en dus niet meteen bij het opstaan.

Zo te zien heb je de gewone testen van sensitest (rose/rode LH tekentjes) Ik gebruik nu sinds kort de nieuwe sensitive testen van sensitest en die werken veel beter. Met de roze variant had ik nooit een knaltest. Mijn positieve test zag er precies zo uit als de 5e van boven op jouw foto.
    Met de groene sensitive wel. Controlestreep net zo breed als de teststreep.
    Ik maak dus voor de gewone testen te weinig LH aan.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Worden wel duidelijk zou gaan klussen.
    Maar zou idd wat meer vaste tijden aan houden.

Deel Deze Pagina