Ja klinkt misschien heel raar maar kan het nog nog echt bevatten denk ik tot dat ik echt zekerheid van de dokter of zo denk ik hihi Heb nog een Clea Blue test liggen die ga ik morgen ochtend doen kijken van hoeveel weken.
Nou jij bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Duidelijke streepjes. Veel plezier morgen met de Clear blue test!
Hihi ben erg Happy maar toch nog niet te bevatten ja klink misschien raar maar ja hahahah vind heel spannend allemaal wat ze clea blue zegt wil hem eigenlijk nu wel doen
Iedereen bedankt voor de berichtje!!! We vinden het allemaal zelf ook erg spannend en onwerkelijk hihi. morgen ochtend dokter bellen kijken of ik maandag langs kan. op de test info staat als die gaan geeft 1-2 zwanger ben je 3 a 4 week begrijp ik er uit. dus ben erg benieud !!!
Gisteren met me huisarts gebelt & verloskundige 17 jan. intake gesprek & 1 Feb. eerste echo dat is ongeveer rond de 10e week dus ik ben al verder heen waarschijnlijk dan dat de clea blue aan geeft ben nu rond de 5 week verwacht de verloskundige dus das was ff slikken van huh Kijken heel erg uit na 1 feb.