afgelopen vrijdag wisten we het zeker we zijn zwanger. maar na een leuk begin een klote eind. ik heb gisteren een miskraam gehad . met maar 4 druppels bloed verlies dus er was nog hoop dat het alleen een bloeding was hebben vanmorgen een gewone echo gehad en een inwendige echo en me baarmoeder was helaas leeg was nu 6 week en 4 dagen heen. Hebben het er erg moeilijk mee en snappen het gewoon niet!
Wat erg! Ik vind het heel erg voor je. Echt balen. Ik kan me goed voorstellen dat je het vandaag even niet meer weet. Hoe stom het ook nu klinkt, zul je straks er troost aan hebben dat spontane miskramen een goede reden hebben. Meestal is er iets heel erg mis. Moeder natuur beschermt je alvast voor een ernstiger verdriet later in de zwangerschap. Geeft jezelf de tijd en de ruimte om gewoon even verdrietig te zijn. Laat je troosten door jouw partner en mensen in jouw omgeving. Dat helpt meestal wel. Heel veel sterkte! Liefs, N
Ja we zijn ook erg verdietig na dit nieuws bah. maar helaas zo gaat de natuur zijn gang indd. Weet iemand vanaf waneer je het weer kunt proberen en van hoe en wat? Want we willen liever niet maandeennnn wachten.
Je kan gelijk weer gaan proberen volgens mij. Ik heb vorige ronde ook een miskraam gehad met 4week en 5 dagen. En de ronde daarna gelijk weer zwanger geworden. Tot nu toe gaat alles goed.
Balen Dorien. Heel veel sterkte met het een plekje geven. Als je niet lang wil wachten en je bent schoon lijkt mij dat er niets je tegen hoeft te houden, alleen dat je en jullie het graag weer willen proberen! Knuffel van mij!
He wat rot voor jullie zeg! Heb zelf ook pas een mk gehad, maar je kunt gelijk weer verder gaan zodra je er zelf emotioneel aan toe bent....de ha heeft tegen mij gezegt dat je toch niet zwanger wordt als je lichaam er nog niet aan toe is. Heel veel sterkte met het verwerken, hoop voor jullie dat er snel een plakbeebje aankomt!
He Dorientje, Sterkte... Had voor nieuwjaar al mee gelezen. Jammer dat ik dit nu lees, balen voor jullie. Zo ver ik weet kun je meteen door proberen als het nog zo pril was. Mijn moeder vertelde dat na haar miskramen ze pas na 1,5 maand mocht proberen maar dit kwam omdat ze op 11 en 14 weken zat toen. Succes met proberen en hoop dat snel weer raak is net als bij Rosa.
Bah, heel veel sterkte Dorien. Je kan inderdaad meteen weer verder gaan, heb ik ook gedaan na mijn mk in oktober en zie onderschrift. Dikke knuffel.
Na onze miskraam afgelopen dinsdag heb ik woensdag hele erg buik krampen en gehad en het bloeden was ook heeel heftig , gelukkig is het bloeden sinds vandaag gestopt. we hopen dat we niet heel langs meer hoeven wachten om weer zwanger te zijn.
vind het alleen wel erg moeilijk. want ik rekende altijd op inter de vruchtbaarheids dagen uit. maar omdat ik nu een mk heb gehad weet ik niet goed vanaf welke dag ik moet reken en wat voor cyclus dagen ik moet ik vullen