heeft iemand een idee of deze test goed is? ik heb hem in de avond gedaan en er kwam een doorzichtig plusje, nou heeft me vriend de andere gedaan omdat we dan het verschil konden zien.wat denken jullie
hallo, Hij is wel heel erg licht, hoeveel dagen voor je NOD zit je? Doe anders nog een testje met de 2 voor 5 euro van kruidvat, die zijn meestal iets duidelijker.
dankje wel voor jullie snelle reacties. ik zal vanmiddag nieuwe testjes halen.... zal de nieuwe test wel weer plaatsen ps ja was echt wel grapig dat hij er ook 1 heeft gedaan maar goed je bent toch samen zwanger
dan kan hij inderdaad positief zijn als je nod al afgelopen maandag was. De rede dat ik wat huiveriger ben met deze testen is dat ik er zelf meerder keren vals positief mee heb getest maar dat was op de dag van mijn NOD zelf en ben de dag erna toen gewoon gaan bloeden. Maar als je dus al 4 dagen overtijd ben grote kans dat het dan gewoon een mooie positieve test is
haha ik zie bij je vriend ook iets, ik denk dat hij zwanger is!! nee haha wat grappig.. ik zie wel een plusje hoor en duidelijk ook wel dus ik zeg ook zwanger!
heeft de bovenste test een pennestreepje? dan is hij negatief de teststreep moet net zo breed zijn dan de controlestreep volgens de gebruiksaanwijzing en clear blue website ( zelfde principe met + testen) pennestreepjes zijn negatief. als je NOD maandag was had je nu 5 dagen later denk ik een knallendere streep moeten hebben
Ik heb deze test vorige maand ook gebruikt en toen was die net als de onderste dus negatief. Ik denk dat de bovenste wel positief is. Zou natuurlijk best kunnen dat je later je ei heb gehad en dat ie daarom nog niet zo donker is. Snel nog een testje voor de zekerheid. Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!
iedereen bedankt voor de reacties zometeen nog een ndere test doen en morge ochtend 1 dan moet het wel duidelijk zijn dacht ik zo, ik houd jullie op de hoogte hahaha dat zat er in dat mijn vriend niet zwanger zou zijn vandaar de mooie vergelijking hahaha
Als je een korte lf hebt kan het goed dat je vijf dagen na nod nog niet zo donker test trouwens. Maar als je het zeker wilt weten zou ik zondag nog eens testen.