Zwanger!!! Gefelicicteerd meid! *edit* waarschijnlijk zit je nog voor je NOD!? Over een paar dagen zal het streepje duidelijker zijn!
ik had gisteren ongesteld moeten worden. deze test heb ik vanavond gedaan. we hebben nu 3 keer geprobeerd zwanger te worden, een mooi duidelijk streepje zou zeer welkom zijn
dat duidelijke streepje zal snel komen, deze is echt niet vaag hoor maar hartstikke duidelijk. Gefeliciteerd!
hey gefeliciteerd!! misschien als je er morgenvroeg nog 1 doet dat die al duidelijker is.. in je ochtend urine zit namelijk meer hormonen.. is nog niet verdunt door het drinken. maar geen twijfel mogelijk.. je bent gewoon zwanger!!
zo was ie van mij gisteren ongeveer,veel veranderd in 24 uur..ik zal morgen weer een test doen..is allemaal zo onwerkelijk
Zou het zaterdag nog een keer proberen, ik had ook zo'n lichte test maandag en heb vanavond getest, nou die was echt knalroze , maar je bent volgens mij wel zwanger hoor!
Wat fijn om te horen, heb nog 1 voor morgen, en dan zie ik t wel, wel verslavend die van kruidvat, goedkoop en makkelijk. Duim duim duim, dat ie morgen iets donkerder is.
Tja ik zie hem ook maar kan het nog niet bevatten eigenlijk, ik blijf toch nuchter erin want er kan nog zoveel gebeuren
Marieke Ik testte altijd in de avond duidelijker (hebben meer dames) dus hij hoeft morgenochtend niet perse donkerder te zijn. Als hij morgenochtend niet donkerder is, in de avond nog eens proberen, dan heb je een goede referentie. Of, als je stalen zenuwen hebt...wachten tot zaterdag, dan weet je het zeker.