Wel of niet zwanger?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Missb76, May 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missb76

Missb76 Nieuw lid

May 3, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen zondag had ik ongesteld moeten worden. Dit is niet gebeurt. Heb een test gedaan en die was heel licht positief. Aangezien ik het nauwelijks kon geloven wilde ik het nog even afwachten..de dagen erop nog 3 testen gedaan en ze bleven allemaal hetzelfde...licht positief (tegen het licht aan ;)) Dat getwijfel was ik zat dus heb een dig. test van clearblue gehaald. Deze gaf aan "Zwanger 1-2 weken" Ik natuurlijk helemaal door het dolle heen. Vanmorgen naar de huisarts....negatieve test!! Om gek van te worden!!! Heb wel menstruatie-achtige krampen en pijn in mijn onderrug :x. Mijn borsten doen nog behoorlijk pijn (anders dan als ik ongesteld moet worden). Ben ik nu wel of niet zwanger??? En welke test is het verstandigst om te gebruiken?? En waarom maak ik me zorgen om een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap??

Sorry voor de vele vragen....ben even een stresskip op dit moment.
    Groetjes

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Doe nogmaals een test van clear blue waarop staat zwanger of niet zwanger, streepjes die je af moet lezen kan je aan gaan twijfelen zoals al eerder.
    Wat je ook kan doen is via de huisarts HCG laten prikken, dit is het zwangerschapshormoon.
    Ik weet niet waarom jij je zorgen maakt om een BBZ, er is als ik je verhaal zo lees is daar geen aanleiding voor.

Groetjes Ineke

Share This Page