Hallo iedereen! ik en mijn vriend zijn bezig met zwanger worden. Ik heb 3 september mijn menstruatie gehad tot en met 10 september. Dus dan heb ik mijn ovulatie tussen de 17e en ongeveer 21ste dag gehad. We hebben elke dag sex gehad . Sinds 18 september heb ik een bloeding. Rozig en ook rood. Ik moet ook tampons gebruiken. Natuurlijk hoop ik dat ik nu zwanger ben, maar ik vroeg mij af of de bloeding een ovulatie bloeding kan zijn of een innesteling bloeding? Ik ben donderdag bij de dokter geweest en zij vertelde me dat het wel een goed teken kan zijn omdat ik sex heb gehad op de vruchtbaarstedagen . Maar natuurlijk weten wij dat pas als ik over een paar weken een test heb gedaan. Ik heb in het verleden 3 miskramen gehad door mijn pil heen. Weet iemand wat mijn bloeding zou kunnen zijn?? Bedankt alvast..
Wat spannend voor je meid. Zoals ik het nu hoor kan het alle kanten op. Aangezien je dit al bij je arts heb neergelegd. Zou ik lekker afwachten. !! Laat t even weten wat het is.
dankjewel voor je reactie!! sinds vanmorgen bloed ik veel meer, ook soort vleesboompjes! Dat had ik bij mijn vorige miskramen. ik denk dus dat het niet is gelukt deze maand. Ik hoor ook veel mensen over die natuurpilllen vitex cactus ofso bij de natuurwinkel kan je die halen. Ook maar even proberen dan...
Ik ben nu aan ronde 10 begonnen. En ja voor de eerste. Ik heb morgen de eerste afspraak bij de gyn vanwegen me cycl die me in de steek laat. Maar ja dat hoort er blijkbaar soms bij he...Hahaha.
ja dat klopt. wel een geduld komt er bij kijken he pff. Wat is je leeftijd? heb je ooit miskramen gehad?
ik ben vorige week 24 geworden. en ik denk zelf eigenlijk dat ik eventueel in feb een miskraam heb gekregen. maar als dat echt zo is dan zou de gyn dat toch ook wel kunnen zien morgen?? of kan dat niet. ik heb destijds nooit een posi test gehad maar wel allemaal symptomen gehad en als ik op me buik lag, lag ik op en bal... dat soort dingen dus... eigenlijk hoop ik dat ik plots morgen op de ego een kindje mag zien hahahah helaas zal dat niet gebeuren maar dat houd me tot nu toe wel even rustig je zal me wel voor gek verklaren maar ja je word ook een beetje gek van je zelf af en toe