@me 26, Ja erg is dat he, ik ken het gevoel. Maar het kan ook misschien dat je je ei wat later hebt gehad? en niet ieders lichaam maakt meteen veel hcg hormonen aan dus dat is altijd even afwachten... ik ben nu al in twijfel of ik volgende week eerst zal afwachten of ik idd niet ongesteld wordt, of toch maar gewoon ga testen op NOD, dan weet ik het vast haha echt erg ben ik
Niks ergs aan meid, ik was zo stom om vandaag op 7 dagen voor NOD te testen hahahhaha. Dat is pas DOM&STOM!
@ Fayebeebie Haha wat erg is dat he om geduld te hebben.. zit nu al giechelend naar me testen te kijken.. Terwijl ik mijn Nod op 6 november zal hebben, ga denk ik volgende week vrijdag starten met testen.. Hoop echt dat jullie positief testen! Daar word je ook echt vrolijk van!
ik hoop zo dat ik over aantal dagen alsnog pos test. heb ook echt niet idee dat ik nog ongi wordt tenminste zo voelt t niet. jullie ook heel veel succes met wachten en hoop op veel streepjes!
ik heb ook volgende week vrijdag of zaterdag mijn NOD (vorige keer werd ik het in de nacht van vrijdag op zaterdag) hoop ook zo dat het positief is, maar dit is de eerste keer na mijn miskraam dat we het weer hebben geprobeerd en ik ben er bang voor dat het niet weer meteen de eerste keer raak is voor jullie duim ik ook mee....spannend he, als dit maanden zo moet raak ik gesloopt hahaha
hey meiden, Lees gezellig met jullie mee! Heel herkenbaar ik heb vandaag ook getest hahaha maar kan eigenlijk pas 2 november ach....
@me 26, al ongi of een positieve test? @ de dames die binnenkort rond 2 november NOD hebben, hebben jullie al enige symptomen ofzo dan? Ik niet, dus ben bang dat ik door moet naar de vorige ronde hoewel ik de vorige keer volgens mij ook nergens last van had behalve zuurbranden en die heb ik nu ook maar is volgens mij meer oorzaak darmen...
Spannend allemaal!! Ik heb donderdag mijn NOD. Na 2x een vmk hebben we een maandje overgeslagen. Mijn gevoel zegt dat het niet is gelukt deze maand. Geen idee waarom dat zo is... hopelijk heeft mijn gevoel het mis.
@ Chantal02 nee nog geen ongi. heb geen testen meer en had besloten dan te wachten tot een week overtijd. wel veel misselijk, niet extreem maar komt gehele dag wel opzetten en erg duizelig. Borsten zijn ook steeds gevoeliger. ben toch ook wel bang dat het ontpillen is en deze maand gewoon niet ongi wordt.
@ Me26. Ik heb dat dus ook! Zou bijna zweren dat ik zwanger ben... Volgende week kan ik starten met testen. Maar een maand geleden ook gestopt met de pil en wie weet zijn het wel ontpillingsverschynselen.. Ik zal voor je duimen! Wanneer ga je weer testen?
Hallo. Ik ben 10 dagen overtijd. Zaterdag getest maar negatief. Maar nog steeds krampjes en steekje, misselijk met vlage, duizelig, opgeblazen gevoel overal kleine puistjes. Verder geen ongesteldheid klachten. Maar vanacht en vanochtend licht roze slijm bij het afvegen maar verder niks. Net weer gekeken en nu is het weg. Ik weet niet wat ik moet doen. Ben nu een jaar van de pil af
@ engeltje 85 kan dus niet ontpillen zijn. verder altijd regelmatig? kan zijn dat je langzaam hcg aanmaakt dus duurt langer tot je POS test. miss even testen via huisarts? heb hier wel gelezen dat vrouwen neg blijven testen en toch zwanger blijken te zijn.
@lovekisses. ergens tussen morgen en woensdag nogmaals testen. had eerste ronde ook alle verschijnselen en behoorlijk heftig ook maar ging weg na ongi, toen mooie cyclus van 28 dagen.
@ me26 Ja 28 dagen. Vind het wel spannend en ook een beetje frustrerend maatje niks aan te doen. Afwachten!!!
@engeltje85 ja dat snap ik. zeker omdat je altijd wel regelmatig bent. hopen dat die test snel POS is. dat hoop ik ook voor mij, maar omdat ik nog kort bezig ben ben ik al blij als ik gewoon ongi wordt en opgelucht verder kan naar volgende ronde helemaal niets weten zoals nu vind ik echt frustrerend. sterkte en succes
@me26, bah das zeker frustrerend. Ik ken dat gevoel, heb ook 4 dagen negatief getest, maar toen was ik wel zwanger. Helaas is dat een miskraam geworden. wij zijn nu net sinds deze maand weer bezig, maar niks wijst erop dat ik nu zwanger ben. Heb zaterdag mijn NOD...wachten duurt echt lang