Hoi Allemaal, Ik ben ondertussen al 8 dagen over tijd, heb al bijn a 2 weken last van buikpijn. Voelt alsof ik ongi moet worden maar toch ook weer niet. Heb al 3 keer getest. Zaterdag leek het een heel licht streepje maar vanmorgen was het weer hardstikke negatief! Vanmiddag maar eens even met de huisarts bellen......
hoi meid balen zeg dat je nu in de onzekerheid zit idd misschien even naar de ha toe en vragen om bloed te laten prikken dan heb je wat meer zekerheid succes meid hopelijk is het raak!
Vind het allemaal ook erg spannend! Had afgelopen weekend goede hoop na het lichte streepje, gister balen dat ie weer weg was!
Heey allemaal ten eerste veel succes Boh ik durf nog niet te testen Morgen over een week ben ik dat van plan als ik in de tussentijd niet ongi word groetjes dreams
Het is toch altijd weer spannend... Ik hoop maar dat ik een late eisprong gehad heb waardoor het hormoon nog heel laag is....
Hoi Wup, Hoelang ben je al bezig? En hoe waren je cyclussen hiervoor? Wel raar dat je eerst een positieve test had en nu niet meer. Ik zou inderdaad bij de HA een bloedtest aanvragen. Ik heb niet positief getest en helaas na 7 weken een MK gehad. Ik hoop voor jou dat je snel positief test, en dat alles goed blijft gaan! X Neia
Ik ben sinds september met de pil gestopt. Daarna elke keer vaker wel als niet ongesteld. Alleen de laatste 2 maanden had ik netjes een cyclus van 29 dagen. Dacht dus dat het nu allemaal netjes op regel was. Misschien was het positieve streepje wel te veel "wishful thinking" geweest.... Heb wel 2 weken geleden wat bruine afscheiding gehad, en vorige week ook nog 1 dagje.....
De HA vond dat ik nog maar even een weekje af moest wachten en dan weer testen. Dat doen we dus dan maar....wordt een lange week! Heeft iemand ervaring met een wat goedkopere test? Hier van de site bijvoorbeeld? De CB is zo duur!
Ik heb de gewone matcare testen van de site gebruikt. En ze werken erg goed en zijn erg fijn. Succes met wachten! X Neia
Van de site zijn goed en leuk geprijst. Ook de testen van kruitvat en etos blijken goed te zijn. Succes!
Wij willen heel graag een kind met mijn man maar Ik menstueer al ruim drie maanden niet meer ben vorig jaar begin mei gestopt met de yasmin na 4 maanden gebruiken. sinds het stoppen van de pil een onregelmatige cyclus en de laatste 3 maanden helemaal niks 4 maanden terug alleen een bruin vlekje heb 2 keer een test gedaan was negatief ben de laatste 2 weken erg duizelig miseelijk vooral in de ochtend heb erg veel slaap test gedaan nog steeds negatief wat kan het zijn kan ik toch wel zwanger zijn wat moet ik doen help mij aub en sorry voor het lange verhaal maar ik kan er echt niet uitkomen huisarts doet er niks aan
Heb je recentelijk nog een testje gedaan? Zo niet, zou ik wle ff doen! Als je cyclus helemaal niet opgang komt kun je misschien het beste ff naar de huisarts gaan. Volgens mij kan die met hormomen er wel voor zorgen dat je cyclus weer op gang komt!
hoi wup ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan die negatief is en ik had op 23 april ofzow ook een test gedaan die was ook negatief maar ik de laatste week iedere dag misselijk duizelig en nu een heel klein beetje bruin ja geen bloed ik weet niet wat je het noemt verloren. en ik wil zo graag een kindtje dat ik niet iedere dag met een test zit omdat die al 2 x negatief waren tijdens deze 2 en halve maand. nu blijf ik er toch nog een beetje moet in hebben
Ik heb 4,5 jaar de yasmin pil geslikt, ik heb ruim een jaar moeten wachten voor alles op orde was, maar toen bleek dat ik geen regelmatige eisprong had, ik heb clomid gekregen. Ik zou contact opnemen met je huisarts als het zo blijft.
hoi de huisarts zegt dat er geen pillen bestaan om er voor te zorgen dat menstruatie weer regelmatig wordt of op gang komt alleen de pil bijv yasmin kan dat doen zegt ze maar dat wil ik natuurlijk niet omdat ik een kind wil dan ga ik toch niet de pil slikken?