Ik heb sinds een paar dagen wat steekjes in mijn lies. Eerst alleen in mijn linker maar later ook in de rechter.. Wat kan dit zijn? Maandag had ik al wat ongikrampen dus ik dacht ongi te worden. Inmiddels nog niet geworden en de ongikrampen zijn ook weer verdwenen. Wel gevoelige borsten. Mijn cyclus is redelijk onregelmatig dus ik weet niet of ik nu overtijd ben of niet. Het varieert van 28 tot 35 dagen. Maar misschien herkent iemand dit? Ik heb dit eigenlijk nooit voor mijn ongi. Maar mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden. Ben ongeveer een half jaar geleden gestopt met de pil. groetjes Yfke
Wij zijn zelf "bezig" bij ronde 12. Ik had toen ik gestopt ben met de pil geen kwaaltjes zoals pijnlijke borsten en steken in mijn liezen, maar sinds 3/4 maanden heb ik dat wel. Ik dacht toen dat ik misschien wel zwanger was, jammer genoeg ben ik dat nog steeds niet. Mijn lichaam houd mij ook steeds voor de gek. Heb nu steeds kwaaltjes voor mijn ongi aan die ik anders niet had. Hopelijk betekent het voor jou iets anders.
Ok bedankt. Wat raar dan he dat je ineens weer andere verschijnselen krijgt. Ik wacht het dus maar gewoon ff af. Had gehoopt dat ik niet weer een langere cyclus zou hebben, maar helaas waarschijnlijk. Heb jij ook de ene maand wel last van je boobs en de andere maand bijvoorbeeld nergens last van? Bij mij wisselt dat; de ene keer dus wel en de andere keer niet. groetjes Yfke
Hier was het dus helaas ook niks Wel raar dat het ineens zo anders voelde allemaal. Ik was er niet echt mee bezig ofzo. Nou ja volgende keer beter en nu weet ik dat die steken niks hoeven te betekenen. Bah had ik maar geen symptomen elke maand dan was je er niet zo mee bezig. En als je dan wel iets voelt is het anders. Nu voel ik het elke maand anders. Zucht. x Yfke