Hallo, Zoals jullie zien zit ik nu op dag 20 van mn cyclus. Mn cyclus is onregelmatig dus ik weet nooit precies wanneer mn eisprong is. Nu had ik afgelopen zaterdag opeens last van bloedverlies. Zo raar... Het was alleen die dag. Herkent iemand dit? Kan het zijn dat ik zaterdag mn eisprong heb gehad en ik daardoor wat bloedde? Of kan je nooit bloedverlies hebben bij een eisprong. Ik snap echt niks meer van mn lichaam... Hoop dat iemand dit herkent of me meer kan vertellen hoe t kan dat bloedverlies. Groetjes, Baby4me
Hallo, Ik heb ook een keer 1 dag een klein beetje bloedverlies gehad in mijn vruchtbare dagen en iedereen zei dit kan komen door je eisprong dus misschien is dat bij jou ook wel zo. Liefs Veer
Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil bloedingen tijdens mijn ovulatie. Ben er wel mee naar de huisarts geweest en nu doorverwezen naar een gyn.
Ik heb het voornamelijk bij mijn linker eierstok. Begint al enkele dagen voor de eisprong en duurt soms nog tot 2 dagen erna. Mijn mijn rechter eierstok komt het bloedverlies er pas ruim na de eisprong uit.
bedankt voor jullie reacties! maar hoe weet je dat t van je eierstokken komt? is dat niet gevaarlijk dat bloedverlies?