duidelijke positieve test en bruinverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door fiona1983, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar ik maak me ontzettend druk en hoop van jullie antwoord te krijgen...
    Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben.
    Mijn testen zijn steeds donkerder geworden sinds vorige week zondag, met vandaag een topper van een test, teststreep donkerder dan controlestreep.
    Ik vond dus eindelijk dat ik kon gaan genieten, maar nu heb ik sinds het eind van de middag bruinverlies... voel me echt verschrikkelijk en ben zo ontzettend bang dat het niet goed is... weten jullie wat ik kan doen en/of heeft iemand hier ervaring mee?

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Bruinverlies hoeft niks te betekenen, over het algemeen is het oud bloed. Ik neem aan dat je verder ook geen last van krampen hebt?

Heb je je al aangemeld bij een verloskundigenpraktijk? Anders even bellen zodat zij je gerust kunnen stellen :)

3. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Dat is zeker vervelend!!! Helemaal eens met het bovenstaande. Lekker de VK bellen.

Ik wil je geen valse hoop geven, want dit geeft natuurlijk helemaal geen garanties, maar ik heb bij mijn eerste zwangerschap t/m week 18 bloedverlies gehad en heb nu een dochter van 2,5 :) Dus het hoeft niets te betekenen. Helaas hebben we het niet in de hand.

4. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb bij mijn 2 kinderen tot 14 weken bloed verloren. Van helderrood, tot roest bruin. Is prima gegaan :) maar afgelopen maand tijdens derde zwangerschap ook bloedverlies gehad en is toch miskraam geworden. Dus... kan alle kanten op. Bel de vk en misschien kun je voor een vroege echo?

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken want dat moest zodra ik een positieve test had.
    Heb ze ook het bruinverlies gemeld, ze gaf aan dat ik me echt geen zorgen moest maken. Over 3 weken echo.
    Eerder deden ze daar niet omdat je dan kans hebt dat je geen kloppend hartje ziet... dus nog 3 weken afwachten... ben inmiddels wel al wat meer gerust gesteld door alle berichtjes en ook door vriendinnen en mijn moeder... dus ga er gewoon vanuit dat het goed zit... en mocht ik me later deze week ofzo toch weer zorgen maken dan bel ik gewoon het ziekenhuis weer om te vragen om een vroege echo...

Deel Deze Pagina