haaai allemaal ik moet echt even iets kwijt ik ben voor het laatst ong geweest op 15 mei en die ong is gestopt op 19 mei erg kort meestal ben ik het wel wat langer heb uitgereknt wanneer ik zo beetje het vruchtbaars was en dat was 28 mei en toen heb ik dus ook sex gehad dat weeken van 26 en 27 mei ook nu heb ik getest een week geleden en zag ik een heel vaag rose streepje 2 andere mensen zagen dat streepje ook ik heb dus wel aardig vroeg getest maar ken ik zwanger zijn ik was vorige week echt misselijk duizelig humeur is niet te genieten en heb het steeds zooo warm me borsten waren van de week erg gevoelig nu niet meer echt maar ben nog wel misselijk en eet me de rond in nog steeds heel erg duizelig niet de hele dag maar wel vaak heel veel plassen en vooral veel moeten poepen dat is echt raar hahaha maar ken ik nu echt zwanger zijn groetjes desiree en bedankt alvast
Hoi Volgens mij is het echt nog te vroeg om te testen. Ik zou nog eventjes wachten succes groetjes sas
als je een week geleden getest hebt zit je net 2-3 dgn na je eventuele eisprong en kan je helemaal nog niet positief testen want dan is de innesteling nog niet eens achter de rug, en pas na de innesteling ga je hcg afgeven waarop de testen dus testen.... dus gewoon nog wachten meid....zeker nog anderhalve week voor je weer gaat testen...