Hoi meiden, Heb een vreemde vraag misschien.... misschien dat iemand me kan helpen? Ik ben al moeder van 2 gezonde kinderen en heb nog een grote kinderwens. Begin volgend jaar willen we toch wel weer voor een 3de gaan. Nu heb ik bij mijn vorige zwangerschappen nooit geen foliumzuur geslikt. En nu wil ik het wel gaan slikken. Alleen is mijn vraag nu eigenlijk, wanneer ik het kan gaan slikken? En of ik het samen kan innemen met de thyrax die ik slik. Mijn omgeving weet dat we een kinderwens hebben (en er word ook vaak naar mijn buik gekeken of ik al dik begin te worden), maar we hebben iedereen verteld dat we nog wachten totdat de jongste groter is. Moet volgende week naar de internist, maar wil het haar niet vragen omdat ik het nog heel even 'geheim' wil houden. Het spannende van het nog niet vertellen aan iedereen dat je nog een kindje wil. Kunnen jullie mij helpen? XOXO
T heeft even tijd nodig om op te bouwen, dus een maandje van tevoren kun je ong beginnen al. Voor zover ik weet maakt het tijdstip niet uit, zolang je t maar wel dagelijks neemt. Ik hoop voor je dat t niet lang nodig is! Succes!
Het mag gewoon samen. Alleen ik slik de thyrax 's morgens en de foiliumzuur 's avonds. Maar het mag dus alle twee ook 's morgens. Ik loop bij de Isala zowel bij de fertiliteit als de schildklierpoli, en zij raden foliumzuur echt aan.
Ja hoor, dat kan gewoon. Ik slikte het beide 's ochtends. Potje foliumzuur stond bij m'n ontbijt en de Thyrax op een gegeven moment naast mn bed. Zodat ik dat zo snel mogelijk in kon nemen, omdat je een half uur later pas mag ontbijten. Ik was in het begin 's ochtends nog al misselijk, dan wilde ik eigenlijk direct als ik wakker werd even wat eten, maar moest ik nog wachten. Dat was af en toe even een gepuzzel, maar dat geeft niets Na 16 wk was dat ook weer over. En als je het echt zeker wil weten wat allemaal wel en niet mag/kan met Thyrax enzo, zou ik het gewoon wel aan je internist vragen hoor. Ik ben ook ver voordat ik zwanger was een keer een gesprek met hem over zwangerschap aangegaan. Gewoon om een aantal vragen duidelijk te kunnen stellen en al vast te weten waar ik aan toe zou zijn, mocht ik zwanger worden. Succes!
Thanks meiden. Morgen moet ik naar mijn internist en zal het toch maar aan gaan geven . Begin van het jaar vroeg ze het me al wel, willen jullie nog een derde, want dan zou ik onder begeleiding van haar moeten blijven en word ik niet terug gestuurd naar mijn huisarts. Zal het dus even met haar er over hebben, wat het beste is. Maar zal er dus ook moeten bij vertellen dat het nog wel even duurt voordat we daadwerkelijk weer zwanger willen raken.