Hoi meiden, Vandaag is mijn NOD maar aangezien ik nog geen tekenen had van mn ongesteldheid heb ik vanochtend een testje gedaan. Zover ik kan zien is hij positief toch? Ik word er een beetje onzeker van omdat ik tijdens mijn 1ste zwangerschap al voor mn NOD een duidelijke test had. Nu is het een licht streepje.. Kan dit kloppen? Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen symptomen maar bij deze dan weer wel.. Onzekere muts ben ik ook
Mn hart maakt een sprongetje door jullie reacties!! Weten jullie waarom deze dan nog zo licht is? Het zal per zwangerschap natuurlijk wel anders zijn maar denk dan meteen dat het niet goed is..
Kan goed zijn dat je eisprong iets later was en daardoor je test nu wat lichter. Kan ook zijn dat je urine minder geconcentreerd was. Streep is streep dus gefeliciteerd!
Als dit streepje binnen 5 minuten te zien was is die positief hoor! En iedere zwangerschap is anders, je kan het eigenlijk nooit echt vergelijken. Voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt allemaal!! Wat onwerkelijk weer.. Heb ook nog maar een test van clearblue in huis gehaald. Morgenochtend toch nog een testje wagen voor de gemoedsrust
De testen van kruidvat zijn ook niet meer zo duidelijk als eerst hoor. Voor op je nod is dit een duidelijke streep. Gefeliciteerd!!!
hoi, mijn kruidvat 2v5 test was op mijn nod zoooooo licht dat ik hem helemaal gesloopt heb en daarna onder een felle lamp met een loep heb moeten bekijken....en zie mijn banner!! gefeliciteerd meid!