Hoeveel hcg Moeders voor moeders test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sunshine92, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hallo dames
    Vraagje vanaf hoeveel test de moeders voor moeders teat positief tegenwoordig? Op het ene forum lees ik 25hcg dan weer 50 dan weer 500 dan weer 1000
    Mvm komt vanavond langs en ben als de dood voor deze test

2. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik was ook doodsbang door al die verhalen. Heb gevraagd aan de vrouw die hier kwam van moeders voor moeders. Ze zei dat ze juist gevoelig zijn en dat klopte. Mijn MvM test was donkerder dan mijn eigen kruidvat 2v5. T komt wel goed.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ze wilde het niet zeggen maar vertelde dat hij absoluut zeeer ONGEVOELIG is.
    Waarom omdat ze willen weten of je voldoende aanmaakt voor mvm. Als jij niet heel veel aanmaakt komen de kosten er niet uit boor hun.
    Dit zegt niets over je zwangerschap die is dan gewoon prima in orde.

4. paula1984

O ik zie dat je nog geen 5 weken ben. Verwacht dan absoluut geen knaller.
    Dat is de reden dat ze hier niet voor de 6 weken wilde komen want dan draait je hcg en op volle toeren.
    Ook vertelde ze zo voorkom je ook een hoop onzekerheid met een vage test.
    Blijkbaar vult elke.informatrice dat dus zelf in.
    Sucses kom je nog even showen?

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Tegen mij werd 25 hcg gezegd.

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Zie dit bedoel ik de een zegt dit de ander dat m'n schoonzus is vorige week begonnen en zij ook 25 hcg ik vraag het haar zo zelf wel eventjes ze is hier tegen half 8 kwart voor 8 heb me urine zo lang mogelijk opgehouden om 7 uur maar gedaan ma 4 uur hielt ik het niet meer haha ben benieuwt wat ik wel heel prettig vind is dat mijn vrien zij ja ik wil er bij zijn hoor haha hij is al helemaal papa :p mannen ik zou m showen als ze weg is

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik weet trouwens niet wat te verwachten want 8dpo teste ik negatief en 9dpo op middag urine duidelijke kv en cb 1-2 zwanger

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik was ook als de dood voor die test. Had de dag ervoor ook een kleine bloeding. Werd knetter positief :) niet bang zijn, je hebt vast een mooie test! Wel even showen he hihi

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Yeah hij is super mooi niet knal maar super mooi die vrouw stond er van te kijken dat die voor zo pril al zo duidelijk is ik zo ja dat dacht ik ook op 9dpo haha

10. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

11. paula1984

Dat is zeker een mooie knaller voor jou termijn!! Gefeliciteerd super meid

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje ben zo happy