Hallo, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben nu een paar dagen overtijd en heb een gevoelige onderbuik. Soms lijkt het net of er een vlinder invliegt en soms lijkt het opgeblazen. Ik heb al een paar testen gedaan ( de laatste was afgelopen zondag) en die gaven elke keer negatief aan. Mijn vraag zou het toch kunnen dat ik zwanger ben of niet?
Geen idee.... Ik heb precies hetzelfde! Maar ik heb gevoelige borsten ipv vlinders. Ik lees met je mee, maar ik denk niet dat het raak is bij mij
Het kan nog wel als je overtijd bent maar de aanwezigheid van die symptomen hoeft niks te zeggen. Doe over 2 dagen nog eens een test.
Dat is zo een beetje moeilijk roepen natuurlijk. Alles kan. Ben je net gestopt met de pil of al langer? Is je cyclus regelmatig? Kun je met zekerheid zeggen wanneer je eisprong is geweest?
Mijn cyclus is altijd hetzelfde. De eerste 2 weken naar mijn menstruatie heb ik nergens last van en dan komt mijn eisprong. 's Nachts heb ik dan last van brandend maagzuur en voel me helemaal niet lekker. Dat duurt meestal een paar dagen en als ik moet menstrueren dan komt dat maagzuur 's nachts weer en meestal krijg ik dan pijn in mijn buik en dan word ik het. Maar nu wel weer brandend maagzuur, en vlindertje die vliegen in mijn buik en gevoelig en soms ook gevoelige borsten, maar nog geen menstruatie pfff. Om gek van te worden.
Hey ik heb het zelfde ben ook een dag over tijd en test gedaan neg weet je al wat meer ben je al ongi of is het nog spannend?