ei gemist?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Catmommy, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    17 dagen geleden kreeg ik licht bloedverlies, buikpijn en dergelijke. Dus ik dacht dat ik mijn ei ging krijgen, ik was blij want dit was op dag 14.
    Dit werd erger en plots was het over. Ik dacht dat ik mijn eisprong had gehad.
    Precies een week later kreeg ik weer licht bloedverlies (enkel bij afvegen wat roze) en vanaf die dagen heb ik elke dag buikpijn gehad lichtjes, veel pukkeltjes, zelfs een paar dagen een misselijk gevoel.
    Ik dacht dat ik tegen mijn Nod zat aan te hikken, of zwanger was.

Alleen mijn temperatuur was niet gestegen maar vorige ronde was dit ook al zo raar.
    Ik heb geen ovulatietesten gebruikt.
    Mijn slijm is al zeker anderhalve week rekbaar.

Nu was mijn buikpijn eergisteren op zijn ergst. Ook in de avonduren nog flinke buikpijn en ik heb eergister ook 2 keer felle steken gevoeld. Ik dacht toen nog voor de grap, je zult zien dat dit die steken van de eisprong zijn waar vrouwen het over hebben.
    Alleen weet ik helaas niet meer welk tijdstip deze steken waren.

De volgende ochtend, dus gister, had ik een flinke verhoging in temperatuur terwijl ik al dagenlang extreem laag zit.
    We hebben direct geklust om sochtends 8 uur.

Helaas hebben we de dagen ervoor niet geklust omdat we dachten in de dagen voor de Nod te zitten.

Kan het nu toch nog raak zijn als ik in de avond ervoor de piek had van mijn buikpijn?
    Want misschien is mijn ei in de middag al gesprongen.

Ik heb sinds die avond geen klachten gehad meer.

Ik lees op veel websites dat een eitje 12 tot 24 uur leeft. En waarschijnlijk eerder 12 uur dan 24 uren. Maar zaadjes hebben toch ook even tijd nodig om er te komen? Dat duurt toch ook een aantal uren?

Als mijn eisprong nu echt is geweest dan worden het 2 lange weken..

2. studente90

studente90 Actief lid

Dec 28, 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Interessant, ik zou het antwoord ook wel willen weten.

Ik dacht eigenlijk dat je nog 3 dagen had, wanneer je ei is geweest, haha.

Maar je hebt toch over het algemeen 3 vruchtbare dagen? Is de eisprong dan aan het begin of aan het einde van die dagen?

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    De zaadcellen moeten eigenlijk liggen te wachten. Net na je eitje is gesprongen ben je het meest vruchtbaar en de zaadcellen die liggen te wachten grijpen dan hun kans..

Dus denk dat ik nu geen kans heb gehad..

Share This Page