Hallo, Ik heb een vraagje weet iemand hier het antwoord op. Vanmiddag heb ik een test gedaan hier kwam een licht streepje op te voorschijn, dus dacht ik ben zwanger. Nu deed ik net nog even een digitale test en daar stond op niet zwanger. Ik snap er niks meer van. Nu heb ik vanmiddag wel veel water gedronken. En nu? Ik hoor het graag
Inderdaad, wil ook wel een foto van de test zien. Waar zit je in je cyclus? De cb digi zonder indicator is geloof ik minder gevoelig, dus dat in combinatie met een licht streepje en niet geconcentreerde urine zou de verklaring voor de negatieve digitale test kunnen zijn..omver 2 dagen nog eens testen.. Mijn voorkeur gaat uit naar kruidvat 2v5
nee ik heb er geen foto van weet niet hoe ik die erop moet zetten. Mijn cyclus is ongeveer 28 dagen, mijn laatste menstruatie was 14dec. De niet digitale was een sensitest.
Een licht streepje is vaak een streepje. Bij de eerste had ik eerst ook een licht streepje en een week later knalde hij uit de tester. Lastig om zonder foto te beoordelen. Morgenochtend opnieuw testen en je weet het zeker
Dan ben je dus 2 dagen overtijd nu? Ik denk voorzichtig dat je zwanger zal zijn als he echt een streepje had op je test. Ik denk dat je te weinig hcg in je ongeconcentreerde middagurine had om positief te testen op de digitale..morgenochtend maar eens met je eerste urine testen
Vanmorgen met ochtendurine getest en weer een lichte streep. Wat denken jullie? Ik weet niet meer of het nu zo is? Wat kan ik nu het beste doen?
Ik zeg zwanger !!! Ga naar je ha als je onzeker blijft. Misschien is hij over een paar dagen wel duidelijker.