Clomid??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kimme90, Feb 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimme90

Kimme90 Lid

Jun 3, 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

We zijn ongeveer al een 8 -9 maanden aan het proberen...
    Het wil maar niet lukken en heb heel onregelmatige cyclussen!
    Zijn op bezoek geweest bij gyne en zij denkt pcos en moet nu wat vermageren, als dit niet helpt moet ik clomid nemen. Wie heeft er hiermee ervaring?? graag wat uitleg hierover. en is het waar dat je hiervan terug verdikt??

Groetjes en alvast bedankt!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Hi Kimme,

Hier ook een PCOS-er, maar dan zonder verdere symptomen (dus ook geen overgewicht).

Middels afvallen bestaat de kans dat je weer een regelmatige cyclus krijgt. Hier zou ik dus absoluut voor gaan. Het hele ziekenhuistraject is geen pretje.

Daarbij had ik flink last van de Clomid en daar werd ik ook niet echt vrolijk van. En ja, sinds ik medicijnen gebruik ben ik een kilo of 4/5 aangekomen. Of het aan de Clomid ligt weet ik niet, maar ik denk het wel.

Dus je kunt het heft in eigen handen nemen! Steeds echo's, medicijnen en seksen op de klok is echt geen pretje. Succes met afvallen!

3. Rozientje

Rozientje Actief lid

Oct 13, 2012
    449
    1
    18
    Female
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, Belgiƫ
    Hier ondertussen de 5e ronde met Clomid.

Bij ons ook na 10 maanden PCOS ontdekt. Symptomen die ik ervan heb: overgewicht (bmi 33) en veel haargroei op benen, armen, rond tepels.

Verdikt ben ik niet, gelukkig maar.

4. gusto

gusto Niet meer actief

Ik heb twee maanden Clomid gebruikt maar heb geen enkele bijwerking gehad. T werkte wel, daarna was ik zwanger. :)

Share This Page