Wel of niet zwanger

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ilona1983, May 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    De grote vraag ben ik wel of niet zwanger?? 6 mei een lichte positieve test en 7 mei lichte positieve test. 19 mei echo niks te zien alleen een verdikt slijmvlies met wat oneffenheden maar geen vruchtzakje. Eierstokken ook geen bijzonderheden. Bloed laten prikken voor HCG waarden deze was bijna 700 en je leest boven 25 is zwanger. Nu een week wachten en weer bloed prikken om te kijken of de waarden stijgt of daalt. Heeft iemand hier ervaring mee???

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Volgens mij kunnen ze pas een zwangerschap zien op echo vanaf 2000 hcg is mij verteld.

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Moeilijk... Misschien testte je positief toen je net iets over 3 weken was en dan zou je nu bijna 6 weken zijn. Lijkt mij dat er dan sowieso wel een vruchtje te zien moet zijn. Hoe is je test nu?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Als je 7mei een licht positieve test had en 19 mei al een echo is het heel normaal dat er nog niet meer te zien was dan verdikt slijmvlies;)
    Over 2wk is er zeker wel wat te zien.

Gefeliciteerd!

5. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Heb geen test meer gedaan. En denk dat alleen afwachten het enigste is wat ik kan doen. Wel fijn dat er vrouwen/moeders met me mee leven, bedankt.

6. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Dit is de test op 7 mei

Attached Files:

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom doe je niet even een nieuwe test? :(

Desnoods een CB Digitaal, dus niet eentje met zo'n rottige plus. Eentje die in het venster aangeeft zwanger/niet zwanger.

Of Kruidvat 2 voor 5 euro.

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

May 3, 2012
    3,316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Eens met Be happy!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Maar waarom laat je bloed prikken dan? De test is positief.

10. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Omdat ze op de echo niks konden zien. In je bloed kunnen ze je hcg waarden meten. Volgende week meten ze opnieuw bij stijging is er een zwangerschap dat zich verder ontwikkeld maar kan t ook buitenbaarmoederlijk zijn en bij daling is er spraken van een spontane abortus. Dus afhankelijk van die meting kunnen ze wat meer zeggen over de ontwikkeling van t vruchtje.

11. Lila

Lila Niet meer actief

Raar dat ze je zo bang maken? Zo vroeg is het toch niet zo gek dat ze niets zien op echo?
    Met thuistesten van kruidvat,clearblue of whatever welk merk kan je trouwens ook kijken of je hcg stijgt of daalt (lichter wordende streep minder hcg, donker wordende streep stijgend hcg)
    Weet wel niet vanaf hoeveel hcg de test het niet mee aankan en geen knallers meer geven, even checken dus

12. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Maar waarom wordt dat allemaal zo in de gaten gehouden dan? Als je pril zwanger bent is het toch logisch dat je nog geen zekerheid hebt of het goed zit? Of heb je dan bloedverlies ofzo?

13. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Heb ik ook gehad in nov/dec. Ook bloedopvolging, hcg steeg maar niet snel genoeg+ geen ontwikkeling vruchtje dus geopereerd ivm verdenking bbz. Ik mocht wel om de dag bloed prikken zodat men al snel wist of er wel verdubbeling was. Misschien kun je nog iets eerder? Bij zo vroeg moet t in principe in 48 uur verdubbelen nl

Maar 12 dagen na positieve test kan vroeg zijn voor echo.
    Ik had nu met 6.3 dus 17 dagen na NOD/test een iniminivruchtje van ruim 5mm.

Wonderen zijn de wereld nog niet uit he!
    Sowieso sterkte want dit zijn spannende tijden!

14. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Vandaag nieuwe test gedaan en een stuk duidelijker. Dus ik heb goede hoop dat het goed nieuws wordt volgende week.

Attached Files:

15. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Waarom ze mij in de gaten houden is omdat ik in 2006 een zwangerschap heb moeten afbreken in de 22ste week ivm een afwijking. Misschien dat daarom mijn angst wat groter is. Maar ik weet zeker dat t goed komt

16. clyde

clyde Actief lid

May 13, 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ilona deze is heel duidelijk! van harte gefeliciteerd.

17. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat verdrietig om te lezen over je afgebroken zwangerschap. Kan me je angst en onzekerheid dan wel voorstellen, sterkte met dit verlies.

Wat betreft je kv test, dit is een mooie knaller. Gefeliciteerd!

18. Esselte

Esselte Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Dikke streep :)

19. Ilona1983

Ilona1983 Lid

May 20, 2014
    12
    0
    0
    Oosterhout
    Vandaag weer controlle gehad en heb een erg dubbel gevoel nu. Op de echo was er nu wel een vruchtzakje en een dooier te zien ook mijn hcg was gestegen. Maar helaas nog geen vruchtje. Volgende week weer terug om te zien of er een vruchtje zich ontwikkeld. Nu heb ik wel sinds vanmiddag wat licht bloed verlies maar geen buikklachten. Weer een week spanningen.

Attached Files:

20. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat een spanning allemaal meid. Hoe hoog was het hcg nu? Je bedoelt misschien wel een vruchtzakje maar nog geen hartslag? Je ei kan later zijn geweest.

Licht bloed verlies hoeft niet iets negatiefs te zijn, al kan ik met jouw verleden wel begrijpen dat je angst groot is. Ik blijf duimen dat je beebje blijft plakken.

Share This Page