Dit is de eerste maand zonder pil ik zit als goed is 3 dagen voor nod maar verlies bruine bloed zit geen rood bij . maak ik nog kans ? Heb nergens last van. We willen graag een 2e bruisje ga er vanuit dat dit een voorbode of al mijn ongi is maar het was toch zo als je rood verliest is je eerste ongi dag...
bij mij was het een voorbode op mijn menstruatie! Dus het kan nog door breken.. ja, helder rood bloed is de menstruatie.. succes!
Het kan nog alle kanten op (al lees je vaak wel dat wanneer er bruin verlies is; dit vaak rond een week voor NOD is. maar in theorie zou het nog best een innestelingsbloeding kunnen zijn - wat ik natuurlijk voor je hoop!)
Dank je . ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word hoewel het dan een korte cyc is 23 dagen . zou ook wel erg snel zijn eerste raak ... 1 e bruisje heeft bijna 2 jaar op zich laten wachten en inmiddels ook een conisatie gehad fus ben bang dat het moeilijk gaat worden. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit gelukkig
Je bent aan het ontpillen, iedere ontpilling is anders maar geef het nog maar ff de tijd. Vaak na 2 maanden weet je je cyclus wel ongeveer.. Ik heb overigens altijd meer bruin dan rood bloed. Maak me er verder geen zorgen over, altijd al zo geweest tijdens de pil en daarna.