Lieve meiden, Ik ben weleens benieuwd of merendeel op 4 NOD positief test of negatief?? Ik heb gisteravond een early test gedaan van de huismerk van de apotheek en na uit elkaar halen van de test was er een licht streepje. Nou vanmorgen weer dezelfde test gedaan en nou was een geen streepje te bekennen Wss van streepje van gister een indrooglijntje denk ik dan.. Vraag ik me af of er toch mss nog kansje is dat ik wel zwanger ben en of merendeel die op 4 NOD getest hebben idd zwanger waren? We willen het zo graag en ik heb een hele slechte eigenschap "geen geduld" hebben
Ik weet niet hoe het met dat huismerk zit maar met de volgende early testen komen er heel vaak valse strepen, dus grote kans dat deze ook vals is. 4 dpo kan ook eigenlijk niet want dan is het nog niet ingenesteld en dus nog geen HCG in je bloed. Of bedoel je 4 dagen voor je NOD, want dan kun je wel een vroege test doen, ook de cb digital namelijk. - early predictor - early kruidvat - vroege test zw en kids
4dpo is ONMOGELIJK! Als je al zwanger raakt gaat het eitje zich pas nestelen rond 5-6-7 dpo en dan wordt er ook pas hcg aangemaakt. Vanaf 10dpo zou je eens kunnen testen maar dan nog is het erg vroeg en moet je al zeker weten wanneer je je eisprong hebt gehad.
bedoel je niet 4 dagen voor nod? dat zou ongeveer overeenkomen met 10 dpo. Ja de een test op 8 dpo al licht en de ander test op of na nod pas licht positief. Het ligt gewoon aan je lichaam en hcg aanmaak. Succes!
Dan moet je gewoon een cb digital doen. Die kun je 4 dagen voor NOD doen en zal dus positief zijn als je zwanger bent. De early streep testen zijn altijd vaag en weet je (tenzij je een knalstreep hebt) nog niet waar je aan toe bent.
4 dagen voor nod kan prima en hoor je ook heel veel. Je moet dan wel zeker zijn van wanneer je eisprong is geweest. Ik testte bij allebei 4 dagen voor nod positief
Bij deze zwangerschap testte ik ook 4 dagen voor NOD positief maar bij mijn eerste pas 1 dag voor NOD. En ik heb dezelfde slechte eigenschap, hoor In principe kan je zwanger zijn, totdat je ongesteld wordt. De kans dat je na je NOD pas positief test is misschien kleiner dan ervoor (dat denk ik, dat weet ik niet zeker), maar een ding heb ik wel geleerd over de laatste paar jaar. Alles is mogelijk... Ik duim voor je!