wel of niet zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kim27jr, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Kim de kv testen zijn de kv testen niet meer ik had ook streepjes en werdt gewoon ongi gewoon andere test doen action ofzo

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ik hoop dat je dan beetje zekerheid hebt maar vindt er wel posi uit zien hoor

4. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    De meest rechtse ziet er toch echt pos uit. En t lijkt ook op te lopen, op die ene neg na dan.
    Pff lastig die induidelijkheid. Maar zolang je niet bloed is er hoop. Misschien langs de huisarts?
    Duim voor je!;)

5. Humava

Humava Niet meer actief

Heel gek want die meest rechtse ziet er zeker heel positief uit. Lastig die onzekerheid.

6. Zaantje2014

10 jun 2014
    89
    19
    8
    NULL
    Almere
    De laatste test ziet er zwanger uit. Een duidelijke roze streep.

-HCG schommelingen komen in het begin van de zwangerschap vaak voor.
    - Verdunde urine kan ook een vertekend beeld opleveren qua testen.
    - Geen bloed geeft de dames moed!

Ik zou zeggen vraag om een bloedtest bij de huisarts dan heb je zekerheid.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    HCG schommelt NIET. HCG moet stijgen volgens een bepaald ritme en als het dat niet doet, dan is het reden tot zorg. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar mensen die beweren dat hCG schommelt weten simpelweg niet hoe het werkt. ;)

Wat wél kan zorgen voor een lichter streepje:
    - minder geconcentreerde urine
    - een vanishing twin (een tweeling waarbij een van beide vruchtjes stopt met groeien)
    - een verschil in kleurstof
    - een verkeerd uitgevoerde test

Tig redenen dus voor een lichter streepje, maar schommelend hCG is er niet een van.

@TS je laatste test is posi, dus ik zou me vooralsnog geen zorgen maken. Houd het gewoon in de gaten de komende dagen.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wil je de laatste test eens apart op de foto zetten?op deze foto lijkt de laatste test,het streepje,meer een vlek,en niet echt een streepje.Maar dat kan goed aan de foto liggen.Daarom mijn vraag om een foto van die test apart te maken.kijken hoe het er dan uitziet.

9. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai,

ik heb hier geen aparte foto van. klopt idd dat het lijntje heel iets uitgelopen is, dat komt omdat ik op alle tests met water heb afgespoeld. de foto is van 2 minuten later ongeveer. nog niet ongesteld

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wanneer moet je dat worden dan?en weet je dat zeker door temperaturen of ovutesten?Bij mij lopen de streepjes niet uit door water er door te laten lopen,heb ik net even voor je uitgeprobeerd.Ik vind het een beetje een vreemd uitziende test,alsof er een ophoping van kleurvloeistof op zit,maar zie niet echt een streepje.Maar zoals gezegd,dat zou best aan de foto kunnen liggen.Gewoon morgen even opnieuw testen.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie net dat je je NOD al voorbij bent,sorry,niet goed gelezen.Ik zou gewoon de digi ertegenaan gooien,dan weet je het meteen,zonder gekijk en getuur.En na Nod,kan dat prima.Succes.Laat je het nog even weten?

12. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik laat het weten!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Deze had ik twee reacties terug al gelezen;)

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou denken dat je zwanger bent en dan die ene met de stip een foutje is. Morgenochtend misschien nog eens testen met een CB en dan weet je het hopelijk zeker.

15. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd.. Afgelopen dinsdag zou ik ongesteld moeten worden, maar ben het nog niet. De CB digital uitslag was niet zwanger.
    Ik weet niet precies mijn cyclus, maar toen ik nog aan de pil was was het altijd 28 dagen. Precies 2 weken voor NOD had ik 2 dagen positief getest met de ovulatietests van CB.

Of ik word pas later ongesteld?
    Vorige week vrijdag en zaterdag had ik veel spier -en buikpijn en klein beetje bloed in slijm op zaterdag (misschien innesteling?)
    Late innesteling kan ook late positieve test betekenen toch?

Maar wel vreemd dat ik voor en na het weekend wel lichte streepjes had op 4 tests.

Wat denken jullie?
    Moet sowieso gewoon afwachten en opnieuw testen....

16. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog steeds niet ongi... test van afgelopen woensdag was negatief..

17. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou een reden voor mij zijn om toch even bloed te prikken...lijkt me stug dat 4 kv testen allemaal vals (duidelijk) positief uitvallen.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind het ook apart zeg! Zou er ook even mee naar de ha gaan om bloed te prikken.

19. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Jij houdt het spannend zeg...ik blijf je volgen. Ik zou even bloed laten prikken.

20. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ik sluit me bij Linda 1987 aan!

Deel Deze Pagina