wel of niet zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kim27jr, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim27jr

Kim27jr Lid

22 sep 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

sorry ik wist niet dat ik jullie ook in spanning hield ;) hihi
    nou nog niet ongesteld en gisterenavond na lange tijd echt een heeeel dun streepje te zien (weer kv) maar ik twijfel of wel roze is of de voorbedrukte witte streep. ik wacht het nog een paar dagen af.

naar de huisarts gaan doe ik liever nog niet, misschien omdat ik niet (vals) teleurgesteld wil worden..
    ik heb trouwens mijn eerste zwangerschap er bij gepakt en toen werd ik bij de echo 9 dagen terug gezet. innesteling dan pas 9 dagen na eisprong gehad waarschijnlijk. als dit nu weer het geval zou zijn dan klopt het wel met mijn 2 dagen spierpijn en kramp 10 dagen na positieve ovulatietest. dan zou ik zichtbaar positief moeten testen aankomende vrijdag ofzo.. bij die andere zwangerschap lopen uitpluizen wanneer ik positief testte en dat was precies 2 weken na innesteling.. er is nog hoop haha...

en ach er zijn altijd ergere dingen, vandaag is in ons dorp haaksbergen een vreselijk ongeluk geweest met een monstertruck en dan lijkt dit ineens helemaal niet meer belangrijk!

Deel Deze Pagina